Mitä laitan?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:01 äitee kirjoitti:
Ajattelin tehdä ystäväpariskunnalle vanhempainpakkauksen..kun ovat saaneet tänään ekan lapsen..Mitä laitan siihen?Vähän humoristinen saa olla..
Sisuja, sikareita, korvatulppia, ilmanraikastinta, silmätippoja väsyneille silmille, isi/äiti on vähän väsynyt t-paidan ja hajuherne-bodyn ja musta oli paras joululahja kaikista viime jouluna systerilta ja sen mieheltä finnkinon lahjakortti ja mukana viesti että lahjaan kuuluu hoitopaikka lapsille heidän luonaan.
 
korvatulpat, vauvan käyttöohje kirja (en muista oikeaa nimeä), lahjakortti että lupaat hoitaa lasta joku kerta että pääsevät käymään vaikka elokuvissa tms. ,

mä tein siskolle ja sen miehelle t-paidat kun eka laps syntyi eli ostin ihan perus teepparit ja sit mun tyttö kangastusseilla piirsi kuvat ja toisessa luki äiti ja toisessa isi sitten viel ostin pienen bodyn ja siihen kirjoitettiin pikku prinssi.

 
sole
korvatulpat,sisuja,salmiakkia,panadolia,kortsuja,suklaata,pyykkipoikia ( voi laittaa nenään kun vaihtaa vaippaa) kumihanskat oksujen ja muitten siivoikseen,suojalasit( aina jotain vauvoista "roiskuu" :D )
 
myy
Ite ainakin olin kaikista ilahtunein käytännöllisistä lahjoista. Jollain huumoristisilla vauvan hoito kirjoilla ei oo ollu kauheesti käyttöö, kaikkea rojua kertyy muutenkin. Vaipat, vauvan vaatteet, kahvi, pullat, piirakat, lasten hoitoapu ym. oli tosi kivoja saada kun niille on oikeesti käyttöä.
 

Yhteistyössä