Mitä lasten tavaroita teidän exä on hankkinut? Taas olin kohtuuton ja ärsyttävä!?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäs jos te lähdette mummolaan? Mä veikkaan, että sinä osaat pakata lasten laukkuihin vaatteet, hammasharjat ja allergialääkkeet, etkä ihmettele yhtään jos mummo ei ole hankkinut lapsille mummolapolkupyöriä?
Vai osaatko?

Miten se nyt voi olla ex-miehesi homma ettiä sinun kämpästäsi vaatteet, lelut ja lääkkeet?

Mä nyt en välttämättä edes päästäisi ex-puolisoani kämpässä eteistä pitemmälle puhumattakaan, että alkaisi tonkimaan kaappeja.
Meillä lapset käyvät mummoloissa muutaman kerran vuodessa, mutta sinne on kyllä hankittu lapsille omat hammasharjat, pesuvälineet, xylitolit, polkupyörät yms. tarvittavat kamppeet.

Toki äidin pitäisi pakata kotona valmiiksi lasten vaatteet ja lääkkeet, koska ei vieras voi tietää niistä, eikä vaatteita ole järkeä ostaa kahteen paikkaan, jos käy noinkin harvoin, koska ne jäävät kasvaville lapsille nopeasti pieniksi.
 
vierailija
Ja vieläkin helpompia jos se ap:n ex ois hommannu niitä kotiinsa valmiiksi. En käsitä miksi vain äidillä on velvollisuus hankkia tavaraa ja pitää kotia yllä lapsille? Missä vaiheessa isä pesee tällaisesta kätensä? Erotessa lasten äidistä? Jos aletaan tosissaan nyt heittää leikiksi niin mitä jos äidilläkään ei olisi niitä tavaroita? Ketä me sitten syytettäis? Lapsia vai edelleen äitiä vai exää?
Ei äidillä vaan lähillä. Ei tämä ole sukupuolikysymys.
 
vierailija
Meillä lapset käyvät mummoloissa muutaman kerran vuodessa, mutta sinne on kyllä hankittu lapsille omat hammasharjat, pesuvälineet, xylitolit, polkupyörät yms. tarvittavat kamppeet.

Toki äidin pitäisi pakata kotona valmiiksi lasten vaatteet ja lääkkeet, koska ei vieras voi tietää niistä, eikä vaatteita ole järkeä ostaa kahteen paikkaan, jos käy noinkin harvoin, koska ne jäävät kasvaville lapsille nopeasti pieniksi.
Tästä mummosta joku voisi tehdä aloituksen yli-innokkaasta mummosta o_O
 
vierailija
Ja ap:n lapsia nähdään vain 1yö kuussa. Matka on 200km. Heitä haetaan pe töiden jälkeen, jolloin vasta aletaan ETSIMÄÄN tavaroita, pakataan ja ajetaan tuo matka. Ja takas kotia seuraavana päivänä.
Tekevät asioita yhdessä, puistossa ja uimassa niin kuin ap sanoi. - Missä ihmeen välissä lapset edes ajaisivat niillä isän luona olevilla pyörillä??
Vai mitä luulette kumpi on 10v lapsen mielestä kivempaa, leikkiä jollain leluilla vai touhuta isin kanssa??

Sekö on tervetulleen olon mitta että lapsella on oma sänky? Joka kyläpaikassako vaaditte että meille pitää olla täällä omat sängyt tai sit ei tulla. Ei ihan oikeesti kovin moneen asuntoon sijoiteta ylimääräisiä sänkyjä. Varmaan pitäisi olla myös oma huone o_O.
Jotain random yöpaikkaa en vertaisi biologiseen vanhempaan...
Jos on joskus ne rojut nakannut naisen sisään, luultavasti vielä raskaus suunniteltu, niin ei se nyt voi olla liikaa vaadittu että jotain ostaisi lapsille luokseen.
 
vierailija
Minä olen lähi ja jos lapset on noin vähän isällään niin ei ole iso vaiva oikeasti pakata lasten tavarat valmiiksi. Minun lapseni käy tukiperheessä kerran kuussa ja pakkaan tietysti sinne kaiken valmiiksi hammasharjasta lähtien. Lapsen isältä en odottaisi että ostaisi lääkkeet ja harjat ym. kun kerran ovat siellä vain pari vuorokautta. Ja lapset kasvaa nopeasti, miksi isän pitäisi ostaa sinne vaatetta kun eiväthän lapset ehdi niitä edes käyttää kun jo kasvavat niistä ulos. Lattialla nukkumisesta ei ole todistettu että on haitallista kehitykselle. Mielestäni sinä saat elarit ja jos eivät edes ole mitkään minimit, niin sinun ne pitää nyt vaan kiltisti pakata ja lääkkeet hommata. Minä en ole kokenut että lapsen tavaroiden pakkaaminen on erityisen vaikeaa kun sen aloittaa jo edellisenä päivänä.... Ei sinunkaan lapset silloin perjantaina kaikkia tavaroita tarvitse... Hammasharjan voit sujauttaa valmiiksi pakatun laukun sivutaskuun aamulla ennenkuin menet töihin.
 
vierailija
Jos muksut käyvät isällään 200 km päässä kerran kuussa yhden yön niin kellä on varaa tai tilaa pitää kämpässään kahta ylimääräistä sänkyä, lelulaatikkoa, lasten kausivaatekertoja, ekstrapolkupyöriä ja pulkkia ympärivuotisesti ikään kuin lapset asuisivat siellä koko ajan.
Niin ja kuinka isä niitä reseptilääkkeitä ostaa kun reseptit ja lasten kelakortit ovat sinulla? Reseptilääkkeitä ei ole tapana ostaa vanhenemaan paikkoihin joissa käydään ehkä kerran kuussa.

Lapsesi käyvät todennäköisesti naapurissa yökylässä useammin eikä sielläkään ole mitään noista vaan tarvittavat otetaan mukaan.
Teidän köyhien pitäisi käyttää kumia.
 

Yhteistyössä