Mitä lykkäätte tänään?

Kaikilla on varmasti joitain isompia tai pienempiä töitä, joita lykkää "myöhemmäksi" ehkä vähän irrationaalisestikin.
Monesti kun keksii syitä lykätä sitä tiettyä hommaa, päätyy vältellessään tekemään kaksin verron enemmän muita hommia...

Mitä te lykkäätte tänään?
Mikä on sellaista mitä pitäisi tehdä, mutta ei kertakaikkiaan pääse millään alkuun/vauhtiin?
 
Imurointia...Mä oon meinannu tässä jo 3h... :ashamed:
Tosin kun oon sitä vältelly, oon pessy kaappien ovet, ovien karmit, osan seinistä (jotka muuten mystisesti likaantuu mm. ruuasta, vaikkei meillä minun tietääkseni kukaan ruokaa heittele... :O )..Nyt pistin pojan päikkäreille ja toivon et se nukkuis ainakin puoltoista tuntia ettei vois imuroida... :saint:
 
Tänään on ollut siitä kumma päivä,etten ole lykännyt mitään,enkä aijokkaan.
Tänään on ollut itseasiassa se päivä,kun hoidan kaikki lykätyt asiat pois päiväjärjestyksestä :)
Ja että onkin hyvä mieli.
 
Asiasta poiketen: Tykkaan tallaisista aloituksista, jotka eivat ole liian raskaita kasiteltaviksi, mutta antaa kuitenkin tilaisuuden tutstua palstalaisiin heidan jokapaiva elamaan. (Jos se lienee niin tarpeellista, mutta kiva lukea kuitenkin)
 
Voi, kyllä se näyttää olevan toi ihan käsittämättömän kokoinen puhtaan pyykin vuori.
En vaan ole yksinkertaisesti ehtinyt, tänään piti, mutta ei vaan ole saanut aikaiseksi, pakko varmaan viikata kun muut on koisimassa, huomennakaan ei ehdi :ashamed:
 

Yhteistyössä