mitä maksaa reijän laittaminen + korvakoru lapselle?

  • Viestiketjun aloittaja sari
  • Ensimmäinen viesti
Touhutäti
Lapsille tuskin on omaa hinnastoa olemassa...
Viimeksi otin eräässä kultasepänliikkeessä (halvempia kuin lävistysliikkeet), 2 reikää + korut kustansivat 10e.
 
ehkä enemmän?
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Ihan totta? Onko se todella noin halpa??

Ajattelin lapselle sellaisen pienen "nappi" - korun, ei kai sellainen paljon maksa?
Mulla maksoi varmasti enemmän, kun laitatin 7-vuotiaalle -- en vain enää muista parin vuoden jälkeen hintaa.

Kävin laittamassa jossain kampaamon yhteydessä olevassa paikassa Helsingissä. Mutta kysymällähän nuo hinnat selviää.
 
Meidän tytölle laitoin keväällä korvikset kultasepänliikkeessä. Maksoi 5e / korva. Helsingissä ainakin tämän hintaista. En usko, että muualla on paljonkaan kalliimpaa tai halvempaa. Korut tuli hintaan mukaan, siis ne hoitokorvikset.
 
meillä näin
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Minkä ikäisille lapsille laitatte reiät? Ihan uteliaisuudesta kysyn (ei siis tarvii avata sateenvarjoja) :)
Lapsi aneli kovasti joskus jo 4-5-vuotiaana -- lupasin, että saa halutessaan 7-vuotiaana. (Kuten tapahtui.)
 
täällä maksaa 12e nikkelittömät korut+reiät.
esikko sai 7vuotiaana,kakkonen 6v,kolmonen saa nyt kun täyttää 5v kuukauden päästä.
meillä ollaan sovittu niin että saavat sitten kun osaavat itse niitä pyytää..
 
Mellakin tytto nyt kovasti hauaisi korvikset. Tayttaa ensi kuussa 5 v. ja ajateltiin antaa synttarilahjaksi. Tietaa etta korujen latto sattuu, mutta ei kuulemma haittaa =) Niin ja meillapain hintaa on koruliikkeessa n. ?40.
 
äiti
minun tyttäreni 4vee sai pari viikkoa sitten korvikset, onasta pyynnöstään. Maksoi 20e korut+laitto. Tuohon "anna lapsen olla vielä lapsi"-kommenttiin voisin vastata että meidän tyttönen on edelleen oma itsensä, neljä vuotias pikkuneiti, jolla nyt vaan on korvikset. Edelleen leikkii pienten lasten leikkejä yms.. mitenkä ne korvikset muka sen lapsuuden päättäisi?:eek:
 
jeps
Toissa kesänä laitettiin meidän tytölle reiät ja korut molempiin korviin, 19e maksoi. Kannattaa käydä kultasepänliikkeissä kyselemässä hintoja, käsittääkseni erot on suuria =)
 
Croco
Riippuu paikasta, mutta hinta kyllä pysyy 5-10 euron paikkeilla! Sen korvakorun minkä saat , voit itse päättää värin. -Olen itse lapsi joka kirjoittaa tänne (12) mutta ei se kyllä paha hinta ole ollenkaa
 

Yhteistyössä