Mitä miehelle lahjaksi?

Mieheni täyttää pian vuosia, enkä millään keksi sopivaa lahjaa. Mitään turhaa en haluaisi ostaa, vaan jotain oikeesti hyödyllistä, vaikka jotain pientäkin vain. Mitäs te miehet tähän vastaatte? Mieheni on yli 40-vuotias. Kiitti vinkeisstä!
 
lahja
mitenkäs olisi vapaa viikonloppu kotona ilman vaimoa ja lapsia yksin tai kavereiden kanssa. Nukkumista, roskaruokaa, telkkaria ja saunomista yms joutenoloa. EIKÄ TULE EDES KALLIIKSI ja mies arvostaa varmasti :wave:
 
äiti-matkaaja
Meillä oli just syksyllä samainen juhla. Minä annoin miehelleni lahjaksi viikonloppuloman mun kanssa kahden naantalin kylpylässä. Sen loman muistot lämmittää vieläkin... :p

Ja sitten annoin sen kavereille vinkin ja ne ostivat porukalla sille pidennetyn viikonloppuloman Amsterdamiin, oli siis siellä kaveriporukalla ilman perhettä.

Tuntui olevan mieluisia molemmat lahjat!
 
koi-isä
Tykkäsin kun sain halpamarketista ostetut puuvärit: "kun olet antanut kaikki elämän värit minulle, täytyy varmistaa ettei lopu kesken"


Olen myös saanut karttapallon: "haluaisin antaa sinulle koko maailman"

Ja sen sellaista mitä en juuri nyt jaksa muistaa, pointti kuitenkin on, ettei sen tarvitse olla mitään isoa ja kallista. Pääasia että siinä on tunnetta- jopa miehelle :)
 
Tusseja ne pitää olla, eikä puukyniä.

Nuo 170€ kuulokkeet, Ei missään nimessä kalliita yllätyslahjoja, mitä jos ne on väärät, tai aivan paskat? Aina kaksoisvarmistus ja kysy, siitäkin jo hoksaa, että ajatus on ollut hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
Oma mies toivoi tänään lahjaksi miesten push-up-liivejä. Hän oli nähnyt lehdessä jonkun miesmallin, jolla oli sellaiset päällä ja oli tykännyt. Kuulemma voivat pukea myös miestä aivan kuten naisia ja saa rintalihakset näyttämään suuremmilta.

Itse olen kyllä hieman epäileväisellä kannalla, mutta mistähän näitä miesten push-up-liivejä saisi? Ennättäisinkö vielä jouluksi sellaiset hankkimaan?

Mitäpä sitä ei tekisi rakkaansa puolesta...
 

Yhteistyössä