mitä mieltä nykyajan lastenvaatteista

Mitäs mieltä olette lastenvaatteista?Mun mielestä ne ei enää ole lastenvaatteita!Tytöt etenkin puetaan kuin pikkuaikuiset.Olen vuosimallia 81 ja muistan että kouluun kuten myös kerhoon mentiin college puku päällä,ulkokenkinä oli lenkkarit.Nyt kouluun mennään (jo ekaluokalle,ehkäpä jo kerhoonkin) korkeapohjaiset kengät jalassa ja tiukat vaatteet päällä.Eikö voitas antaa lasten olla lapsia pukeutumisenkin suhteen!
 
Kahden pojan äitinä olen suht tyytyväinen vaatteisiin muuten, mutta värejä ei tahdo löytyä. Tummaa sinistä, harmaata, vihreetä... Meiän vauhtiveikolle käy paremmin kirkkaat punaset, keltaset, oranssit, siniset. Aina kun sattuu löytymään niin onkin pakko tarrata kiinni!
 
Juu u! Ei ne kyllä oikein lasten vaatteita.Itelläni on 3v5kk pienenkokoinen tyttö. Aika aikuismaisia vaateita myyvät. Mini hameita, matalia vyötäröitä ja kireitä vaatteita.Vaikka meidän tyttö on "laiheliini" matalavyötäröiset farkut eivät tahdo pysyä jalassa. Leiki nyt sellasten kanssa sitten... Collegepukuja sais olla enemmänkin myynissä.Tutalta kyllä löytyy,mutta hinta on se n mukainen ettei niitä kovin montaa viitti ostaa...
 
No riippuu paljon mistä niitä vaatteita lähtee ostamaan. Itse olen aina löytänyt mukavia ja "lapsellisia" vaatteita (tytöt 4, 2, 1v). Joskin nuo kouluikäisten tyttöjen vaatteet menee välillä vähän jo yli hilseen... siis tiukat napapaidat ja lantiohousut.
 
Itse ostan Lindexistä esim Fixin vaatteita 4,5v tytölle ja 3,3v pojalle, hyvälaatuisia perusvaatteita ovat niin kun kaikki vaatteet ovat mitä ostan lapsilleni.Itse kierrän kaukaa kaikki "pikkupimu" vaatteet, kerkiää pitää niitä sitten vanhempana :D
 

Yhteistyössä