Mitä mieltä olette 18-20-vuotiaista pojista, joilla on parta?

Ei mitään haivenia vaan ihan kunnon parta, vähintäänkin leuan ympärillä. Minun mielestäni näyttää jotenkin tosi rajulta, ei sovi ollenkaan noin nuorille ja ikää tulee heti 10 vuotta lisää.
 
"vieras"
Mitä mieltä olette 18-20-vuotiaista tytöistä, joilla on pillunkarvat?

Ei mitään haivenia vaan ihan kunnon puska, vähintäänkin perseenreiän ympärillä. Minun mielestäni näyttää jotenkin tosi rajulta, ei sovi ollenkaan noin nuorille ja ikää tulee heti 10 vuotta lisää.
 
Kivan näköisiä, todella. :)

Itse pidän siloposkista ja tuoreesta, persikkaisesta ihosta yhdistettynä viiksiin ja/tai partaan. Eli sopii hyvin juuri tuon ikäluokan edustajille.

Ja onhan joillain vielä nuoremmillakin. Tapasin joskus todella komean miehen, jolla oli hienot viikset ja kaikkea, kroppa sellainen jäntevä jne.
Selvisi, että tää "mies" olikin 15-vuotias. :D Onneksi en kerennyt toteuttaa suunnitelmiani hänen varalleen, olisi pian syytteet rapsahtanu niskaan.:saint:
 
.,.
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville" :) Ei vaiskaan, oman just 20v. "pojan" komennan kärkkäästi karvanajelulle, semmonen parta näyttää jotenkin niin julkealta, röyhkeältä. Ja tekee liian äijämäisen vaikutelman.
 

Yhteistyössä