Mitä mieltä olette yh-naisesta kumppanina, jolla on neljä lasta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä mieltä olette äidistä kumppanina, jolla on neljä lasta?

Aluksi maininta: suhteesta oli pakko lähteä pois, (narsisti mies) joten jäin yksinhuoltajaksi neljälle ihanalle lapselle.

Voinko koskaan saada miestä, joka rakastuisi minuun ja tulisi lasten elämään? Vai alkoiko kuivat kauteni nyt loppuelämäni, toki jos niin käy sitten käy :D.

Onko ketään joka olisi samassa tilanteessa?
Onko kellään kokemusta?
Vastatkaa rehellisesti. Haluan kuulla mielipiteitä.
 
vierailija
Minua ihmetyttää, että miksi on pitänyt tehdä neljä lasta narsistin kanssa? Vai huomasitko vasta neljännen jälkeen, että mies on narsisti? Siihen astiko kaikki oli ok? Minulle tuo kirjoittamasi ei anna hyvää kuvaa sinusta.
 
vierailija
Kaikkien eronneiden suomalaisten naisten ex-miehet ovat ”narsisteja”. Älä ainakaan tuota narsistisontaa mene tarinoimaan kenellekään miehelle, jonka tapaat. Fiksuimmat juoksevat karkuun jo siinä vaiheessa.

Täytyy kyllä sanoa, että jos pitää valita nelilapsisen yh:n ja loppuelämän kestävän yksinäisen runkkailun väliltä, niin valitsisin riemumielin jälkimmäisen.

M39
 
vierailija
Nuori mies pystyy peittämään todellisen luonteensa, mutta Keski-ikää lähestyttäessä mies alkaa olla yhä selvemmin oma itsensä ja ikävätkin piirteet kuten itsekkyys tulevat selvästi esiin.
 
vierailija
Toki jokainen mies haluaa riemusta kiljuen ”pari”suhteen, jossa saa itse olla vasta kuudenneksi tärkein henkilö, mutta joutuu tavalla tai toisella osallistumaan jossain vaiheessa koko lauman kustannuksiin. :LOL:
 
vierailija
Se että puolisolla olisi neljä lasta edellisestä suhteesta ei minulle olisi itsessään mikään este. Tosin eräät piirteet lapsiin liittyen voisivat kyllä estää sen, kuten jonkun lapsen vaikeavammaisuus tai se, että biologinen isä pyrkisi pitämään minut mahdollisimman ulkona sellaisten lasten elämästä joiden kanssa kuitenkin asuisin saman katon alla (narsistilta tällaista asennetta valitettavasti voisi suorastaan odottaa).

T: M30
 
vierailija
Mitä mieltä olette äidistä kumppanina, jolla on neljä lasta?

Aluksi maininta: suhteesta oli pakko lähteä pois, (narsisti mies) joten jäin yksinhuoltajaksi neljälle ihanalle lapselle.

Voinko koskaan saada miestä, joka rakastuisi minuun ja tulisi lasten elämään? Vai alkoiko kuivat kauteni nyt loppuelämäni, toki jos niin käy sitten käy :D.

Onko ketään joka olisi samassa tilanteessa?
Onko kellään kokemusta?
Vastatkaa rehellisesti. Haluan kuulla mielipiteitä.
No suosittelen kyllä jo dildon hankkimista. 4 lapsen yhäri, kiitos ei :ROFLMAO::sick:
 
vierailija
Vinkki kaikille nuorille miehille (myös sille Elämättömän elämän häpeä -tyypille): pistäkää deittipalstan profiiliin maininta "4 lapsen yh:kin on ok" niin saanti on varmaa.
 
vierailija
Mä varoisin tuota narsisti-diagnoosia. Jotenkin tuntuu että joka toinen parisuhde kaatuu miehen narsismiin. Se on oikeasti ihan paskapuhetta.

Suhde kaatuu ongelmiin joiden taustalla molemmat puolisot. Jo pelkkä "narsistiksi" - leimaaminen ap kertoo minulle että syytät parisuhteen ongelmista vain ex-miestäsi. Toisin sanoen jos löydät uuden, paljon mahdollista että hänkin tulee jossain vaiheessa olemaan narsisti. Koska saatat projisoida omat ongelmasi häneen. Ja vika on taas vain hänessä.

En sano ettei exäsi olisi ollut paska. Mutta keittiöpsykologin diagnoosit sikseen ja mieti mitä itse teit ehkä väärin. Koska vain sitä kautta löydät tien hyvään uuteen suhteeseen.
 
vierailija
Kaikkien eronneiden suomalaisten naisten ex-miehet ovat ”narsisteja”. Älä ainakaan tuota narsistisontaa mene tarinoimaan kenellekään miehelle, jonka tapaat. Fiksuimmat juoksevat karkuun jo siinä vaiheessa.

Täytyy kyllä sanoa, että jos pitää valita nelilapsisen yh:n ja loppuelämän kestävän yksinäisen runkkailun väliltä, niin valitsisin riemumielin jälkimmäisen.

M39
Kiitos mielenkiintoisesta vastauksesta... vastaan että luuletko tosiaan että etsin miehen ja kerron hänelle "exä hakkas minua usein ja satutti pahasti"...joo... mieluiten tyydytän itseni kun otan runkkaajan!
 
vierailija
Se että puolisolla olisi neljä lasta edellisestä suhteesta ei minulle olisi itsessään mikään este. Tosin eräät piirteet lapsiin liittyen voisivat kyllä estää sen, kuten jonkun lapsen vaikeavammaisuus tai se, että biologinen isä pyrkisi pitämään minut mahdollisimman ulkona sellaisten lasten elämästä joiden kanssa kuitenkin asuisin saman katon alla (narsistilta tällaista asennetta valitettavasti voisi suorastaan odottaa).

T: M30
Kiitos vastauksesta. Narsisti mies saa syytteen ja itse haen yksinhuoltajuutta..joten kelpaako miehille lapset ilman isää?
 

Yhteistyössä