Mitä mieltä te olette?

haapis
erittäin hyvä päätös apua tarvii aina varsinkin alussa, kun vauva syntyy saatte tutustua toisiinne rauhassa ja nauttia toistenne seurasta :hug: hyviä odotuksia ja lykkyä pyttyyn :heart:
 
Mä asuin myös viisi ekaa viikkoa vauvan syntymän jälkeen vanhempieni luona. Lapsen isä joutui just sillon koulutusjaksolle ja tuli kotiin vaan viikonloppusin. Olisin ollut vauvan kanssa yksin kaupungissa, jossa ei ketään sukulaisia.
Itse hoidin kyllä vauvan, mutta esim. ruoan teki joku muu ja oli kyllä kieltämättä kiva istua valmiiseen pöytään, kun oli väsynyt öisistä valvomisista.
Hyvä ratkaisu mun mielestä, eikä kannata potea huonoa omaatuntoa sen takia. Onnea jo etukäteen vauvan syntymän johdosta :hug:
 
Jos se tuntuu hyvältä, se on hyvä. Mä en olisi missään tapauksessa mennyt äitinä luokse ennenkö viimesessä hädässä juuri synnyttäneenä, meillä on siis todella hyvät välit kyllä muuten, mutta itse väsyneenä ja hormooneista sekaisin... ei kiitti. Mielummin olin kotona. Mutta, mulla ei ollutkaan koiraa... eli ei ylimääräisiä hoidettavia. ;)
 
nimetön
Hienoa että sulla on mahdollisuus läheisten apuun. Ilman muuta muutat ja teet niin. Perhe on sitä varten, että heiltä saa tukea ja apua ilman että sun tarvitsee kokea huonoa omaatuntoa siitä.

 
Ja vielä, että "muutama eka viikko synnytyksen jälkeen" on ihan tasan eriasia kun "äidin helmoihin paalaaminen kun ei itse pärjää", joten niin jos joku ajattelee onpi kyllä varsin aivoton ihminen (eikä varmaan ole koskaan itse synnyttänytkään). :hug:
 
Kiitos. :hug: Välillä ihan innolla jo ootakin, että pian jo pääsisin "muuttamaan" vaikka varmasti on todella ihanaa palata sitten muutaman viikon jälkeen vauvan kanssa ihan omaankin kotiin. :)
 

Yhteistyössä