mitä minä teinkään...!!!

Me ollaan nyt opeteltu "sisäsiistiksi" 2v neidin kanssa...
Kolmas päivä on nytten etten pidä vaippaa vaikka neiti kuinka kantaa mulle sitä...
Tiistaina pissat tuli lattialle...sit ku laitettiin yövaippa niin neiti teki kakan...eilen tuli kakka pottaan..tosin pieni pakura mutta kakka kumminkin..muuten tuli 2pissaa lattialle...muut vaippaan...
Tänään sit sain just nyt aamulla siivottua koko asunnon lattian niin tyty teki pissan laittialle ja mä hermostuin..
Huusin naama punaisena tytölle että pottaan...sit nostin tytön pottaan ja pidin kiinni ja karjuin että siihen teet pissan...äiti ei jaksa siivota lattioita..
ja se pisu lirahti sitten sinne...

Itsekkin säikähdin reaktiotani...
Taidan olla liian väsynyt tai pinnat kirellä kuivaksi opettelulle...
 
mellu et ole ainut kelle tollasta sattuu.
Mekin oltiin eilen kerhossa ja sieltä kun oltiin lähössä niin
kysyin 3v pojalta että käytäs pissalla ja sanoi ettei pissata. jonkun matkaa kun oltiin kävelty kotia päin niin rupesi hokeen et pissattaa ja mä sanoin et kävellään kotiin pissalle.( matkaa oli muutama sata metrii) Niin sitte päästiin eteiseen niin poju pissata lurautti kaikki ulkovaatteet ja kengät ja kaikki märiksi. Mä sit pää punasena huusin että mikset sä mee pöntölle ja eikun vaatteet ja kengät pesukoneeseen. Otti niin hemelistä että!!!
 

Yhteistyössä