mitä muita seuranhaku/treffi/deitti sivuja on kun suomi24?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
mä kyllä suosittelen tuota 24sta :) onhan noissa ilmasissa paljon niitä paskanpuhujia ynnä muita outoja tapauksia mutta se tulee yleensä ilmaisuuden mukana...

toki maksullisissa palveluissaki noita on..

Ite oman kullan löytäny 24:sesta.. toki joutu kahlaan muutaman epäsopivanki ja huomaan treffeillä ettei tää oo sitä mitä mä etin..

No nyt jo vuosi kihloissaki ja yhdessä asutaan tämän naisen kanssa (siis minä mies) ja täytyy sanoio että se lottovoitto tämä oli..

no mieleen tuli deitti.net

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
mä kyllä suosittelen tuota 24sta :) onhan noissa ilmasissa paljon niitä paskanpuhujia ynnä muita outoja tapauksia mutta se tulee yleensä ilmaisuuden mukana...

toki maksullisissa palveluissaki noita on..

Ite oman kullan löytäny 24:sesta.. toki joutu kahlaan muutaman epäsopivanki ja huomaan treffeillä ettei tää oo sitä mitä mä etin..

No nyt jo vuosi kihloissaki ja yhdessä asutaan tämän naisen kanssa (siis minä mies) ja täytyy sanoio että se lottovoitto tämä oli..

no mieleen tuli deitti.net
mutta eikös suomi24 ole joka tapauksessa ilmainen?

 
Info
Hmm.. Onkohan kokemuksia tästä iskurista? :) Itse en oo koskaan kokeillu
Juu... Se ei sitten ole se paikka josta haetaan elämönkumppania.
Moni käyttäjä on joko myyymässä tai ostamassa palveluksia, jos siis kokeilet älä hämmÄsty hintatiedusteluja...

S24 on vain paras, käyttäjämääriensä takia.
Deitti.net toki myös kokeilemisen arvoinen ja onhan Tinder olemassa, vaikkei se "sivusto" olekaan
 
vierailija
mutta eikös suomi24 ole joka tapauksessa ilmainen?
On tietyllä tavalla, mutta jos aiot viestitellä monien kanssa päivässä niin maksullista on. Siksi tuo suomi24 onkin luettavissa roskapostaajaksi.
Nykyään vielä pitää laittaa puhelin numeronsa kun rekkaantuu, joten hyvin epäilyttävä systeemi, sillä pyritään vakoilemaan ja selvittämään kuka profiilin takana on. Siis sairasta touhua, ei voi luottaa mitenkään ja sivusto antaa kuvan että voi olla anonyymi jota ei kuitenkaan ole. Ei missään tapauksesa suositeltavissa.

Romnssi.fi on täysin ilmainen, mutta siellä valehdellaan välimatkat, samasta kaupungista samaan kaupunkiin kertyy jopa 130 km vaikka pitäisi olla nolla km.
 

Yhteistyössä