mitä pääsiäisen jälkeen järvenpää

  • Viestiketjun aloittaja punaja
  • Ensimmäinen viesti
punaja
huhuu..on aika hiljasta ollu. :x Laittakaa nyt edes kuulumisa ettei tässä ihan höperöidy seinien sisälle. Meillä vieläkin ripuloidaan vaan olen kyllä pikkusen alkanu liikkuu esim kauppaan. Viikko kotona kuunneelle itkevää lasta ja paskavaatteiden pesua :headwall: Alkaa olemaa pää pehmeenä :LOL:

Mitä kuuluu Järvenpää???
 
Jenkka
Heips! Se torstai klo11 sopii meille =) On menny pääsiäinen kyläillessä siellä sun täällä,torstaina oon viimeks päässy koneella käymään.. On ollu ihanan lämpimät loskakelit, JEE KESÄ TULEE B) Toivottavasti punaja parannutte jo pian,toi on niiiiin kauhee tauti! Nuhat ja kuumeet mua ei haittaa,mut tota yritän välttää kaikin keinoin :x Mut rehvaillaan näillä näkymin sit rorstaina ja tervetuloa uudet tyypit mukaan!
 
punaja
En tiiä voiko tähän luottaa mut kehenkään muuhun ei tää tauti ole tarttunut joten... :whistle: Ollaan jo tervehditty mukavasti. Pikkumies jaksaa jo leikkiä ja pomppi mikä tarkoittaa sitä että nestetasapaino on alkaa olemaan kunnossa..kuolakin valuu pitkin leukoja. Ehkä tässä päästään ens viikolla liikenteeseen :D
 
taapero04
Moi täältäkin kaikille!! :wave:

Me oltiin mökillä kolme päivää, nyt taas kotona ja heti netin ääressä ;)

Mekin päästäis torstaina tuleen jos mukaan mahtuu. Poika on parantunu, mulla vielä vähän flunssaa. Aamulla on lääkäri, olikos se 10.30 mut sieltä tultais sitten. Missä voitais nähdä tai jos ollaan vähä myöhässä niin sit tarvittais vaikka oikeeta osotettakin vai...???

Ihanaa vapaapäivän jatkoa kaikille! =)
 
-pippuri-
Eli meille olisi tarkoitus tulla kahvit hörppimään.
Ja vois vaikka 11.00 rehvata tossa järvenpään kirkon parkkipaikalla (ala parkkis) tietääkö kaikki paikan?
 
punaja
Mä ilmottelen lähemmin tän meidän tilanteen..voipi olla ettei tullakkaan. Isäntä tuossa kävi halailemassa posliinia :eek: ja tarviiko sanoo mitä sieltä tuli. :ashamed: Itelläni on aika hontelo olo..Perskutarallaan että ollaan oltu jo monta viikkoo kipeinä..alkaa ottamaan pattii pikku hiljaa :headwall:

Ainoo mikä tän vielä voi pelastaa on se että ton isännän vessareissun takana on "saunominen" mökillä kavereitte kaa ;) Yleensä niitten jälkee on "vähän" huono olo :kieh:
 
punaja
Juuh me ei sitten olla varmaan kovin toivottuja vieraita.. :( :ashamed: Eikä me tullakkaan..isännän mökkireissu ei ollu pahanolon syy vaan.. :eek: jotain ihan muuta mikä tarkoittaa sitä että karanteeni jatkuu.. :headwall: :headwall: hauskaa elämää vaan kaikille!!!! :D :p
 
taapero04
Huomenta!
Voi Punaja, onpas harmi ettette pääse, ois ollu kiva nähdä teitäkin pitkästä aikaa kun ette viimekskään ollu kun me oltiin! Paranemisia ja jaksamisia! :heart:

Paljon voimia muuttoon, Eewi! =)

Me muut: nähdään sitten!! :wave:
Mutta: jos me ollaan myöhässä, ootatteko hetken vai.... :/
 
Heips!

Laitatko pippuri mulle sun puhelinnumeron sähköpostiin kun meillä on sitten netti pois ainaskin muutaman viikon. Vois vaikka viestitellä näistä tapaamisista kun ei oo aina sit niin varmaa että pääsen koneelle jossain muualla.

Saa muutkin laittaa jos tahtoo :)

Niin se osoite: eeva.asikainen@pp2.inet.fi

No nyt paljastu koko nimi :eek:
 
Ilo
Aurinkoista kevätpäivää järvenpääläisille!

Hitsi, löysin tämmöisen ringin täältä :)! Olen itse kyllä vasta odottaja Järvenpäästä ja laskettu aika edessä ma:na 4.4. Toivottavasti tää pysyy kasassa niin jos minä sitten vähän myöhemmin kun vauva on syntynyt ja voisi jo liikkua jossain, ilmoittautuisin.

Mies päivät töissä ja ei hirveesti tuttavia Järvenpäässä, ollaan muutettu tänne n. 1,5 vuotta sitten savosta. Tää teidän treffailujuttu kuulostaa tosi kivalta, olispa kiva päästä mukaan sitten kun aikaa on mennyt vähän eteenpäin.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Toivottelee,
Ilo ja maha-asukki rv 39+4


 
taapero04
Ihana ilma! B) B)
Kiitos pippurille kahveista ja kaikille kiitokset mukavasta seurasta eilen! =)

Ilo, tervetuloa porukkaan mukaan kun vaan pääset! Eiköhän tää porukka täällä pyöri ja ilmottele tapaamisia ja mukaan kyllä mahtuu, eilenkin meitä oli "vaan" neljä äitiä.

Laitetaan uutta pinoa ensi viikolle, ei tosin sovittu vielä mitään että milloin ja missä, joten ehdotuksia!?! :D

Ihanaa viikonloppua kaikille!!

Ps. Punaja, mikäs on fiilis?? :flower:
 
punaja
Heipä hei!!
Meille eilen iltasella jo uskaltautui sukulaisperhe jossa 2 kk pikkuvauveli kylää joten kyllä tässä ollaan iskussa :kieh:

Ens viikolle vaan rehvejä niin me tullaan. Oliko eilen puhetta ottasko joku hukin??? Joko heti tiistaina??? *innokkaana* tässä on tullu jo lojuttua ilman seuraa niin pitkä aika että alkaa töppösissä olla menoa :LOL:

Mä voin ottaa ei ens viikol vaa sitten hukin jos ihmisä ei koirankarvat häiritse??? Mulla on ens viikolla tarkoitus käynnistellä kevätsiivousta ja sen kestosta ei mitään hajuu..riippuu aina siitä antaako pienokaiset äitin rauhassa luututa. B)

Ihania kevätilmoja kaikille..kurarit päälle vaan ja baananlle :p :LOL:
 

Yhteistyössä