Mitä pitää olla synttärikutsussa...?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lyö ihan tyhjää... tytön 9v synttärit siis tulossa...
Mitä siinä pitää olla: Päivämäärä,viikonpäivä, numero johon varmistetaan tulo... tartteeko muuta???

Vesi-ilmapalloja meinattiin ottaa joita saavat vaikka ringissä heitellä tms... tartteeko erikseen laittaa että sellaiset vaatteet jotka saa kastua.... ei kai? paljastuu liikaa mitä suunnitellaan :D
 
vierailija ap
Jospa ei litimäräksi menisi. Tarkoitus oli tehdä vesi-ilmapalloja joita voisi yhtenä ohjelmanumerona heitellä ämpäriin.... esim. tyyliin kuka saa kaikki kolme osumaan ämpäriin niin voittaa. Ja lisäksi ringissä voisivat heitellä vesi-ilmapalloja, jos siis hyvä keli on jne.

Mutta täytyy tuota vesi-ilmapallojuttua vielä miettiä.
 
vierailija
Kellonaika, allergiat ?
Mä en kyllä tykkäis jos muksu tulis litimärkänä juhlavaatteissa kotiin...
No nyt kyllä olin niin laho etten tähän viestiin laittanut että kellonaika. Olen sen siis sentään kutsuihin hokannut laittaa, laitoin myös että varmistathan tulosi ja mahdolliset allergiat.... että nekin tuossa tuli.

Joo ei tietysti ole kiva jos ihan litimäräksi äityy meno, mutta täytyy sitä vesi-ilmapallojuttua nyt vielä miettiä. Ehkä enemmänkin roiskeita...ei sentään ihan litimärkää.
 
vierailija
Mitä, missä ja milloin. Tarkka osoite, kerrostalossa mielellään kerros ja asunnon numero/mitä ovessa lukee tai millä sen oikean oven tunnistaa. Ovessa nimittäin voi lukea ihan muuta kuin lapsen sukunimi nykyään.

Aika milloin alkaa, sekä loppumisaika, etenkin jos on kuljetusta tarvitsevia. Ihan naapuristahan tuon ikäiset kulkee itse.

Samaten kutsusta on hyvä selvitä kuka kutsutaan ja kuka on kutsuja, kännykkääni tullut viesti, että tervetuloa synttäreille koulukaverin vanhemmalta ei kyllä kertonut yhtään, että kuka noista meidän koululaisista oli kutsuttu ja kenen synttäreille, kun tekstarin lähettäjä ei minulle ollut tuttu. Saman nimisiäkin koulukavereitakin voi olla useammalla. Sainpa kerran lapselle kutsun matkalle, oli pakko ihmetellä, että kuinka, kun eivät juurikaan enää olleet tekemisissä keskenään eikä lapsi ollut moisista suunnitelmista missään vaiheessa puhunut. Selvisi, että olin väärän X:n äiti kyseisen äidin kännykässä :D ja viesti oli tarkoitettu toisen X:n äidille.

Samaten on hyvä pyytää ilmoittamaan allergioista, ettei tarvitse pelätä aiheuttavansa jonkin hengenvaarallisen kohtauksen väärillä tarjottavilla. Laita myös selkeästi, haluatko vastauksen tulijoilta tai yleisemmin käytetyn pyynnön ilmoittaa, jos ei pääse tulemaan. Tosin siihenkään ei kannata luottaa. On tullut vieras, joka ei ilmottautunut, vaikka sitä pyydettiin ja toisaalta taas on jäänyt pois mitään ilmoittamatta.
 
vierailija
Jospa ei litimäräksi menisi. Tarkoitus oli tehdä vesi-ilmapalloja joita voisi yhtenä ohjelmanumerona heitellä ämpäriin.... esim. tyyliin kuka saa kaikki kolme osumaan ämpäriin niin voittaa. Ja lisäksi ringissä voisivat heitellä vesi-ilmapalloja, jos siis hyvä keli on jne.

Mutta täytyy tuota vesi-ilmapallojuttua vielä miettiä.
Jollain kuitenkin hajoaa pallo käsiin ja siinä on kengät ja etumus sitten märkänä. Kenkien kastumisesta voisin pahimmat herneet vetää nenään. Jos kutsussa on ilmoitus mahdollisista vesileikeistä pihalla, varustaisin lapsen jollain crocseilla, millä kastuminen ei haittaa. Normaalisti en moisissa kengissä synttärijuhliin päästäisi.
 

Yhteistyössä