Mitä pitäisi päätellä?

Olen sinkkupalstalla tavannut miehen ja meillä on ollut aika pitkiä puhelikeskustelujaja ja viestittelyjä. Välillä viestittelyt mennyt aika roisoksi. Koskaan emme ole tavanneet, mutta hyvä fiilis ollut puolin sun toisin. Olen itse aktiivisrmpi osapuoli viestittelemään. Tunnettu näin etänä ollaan siis vasta reilu viikon. Livenä eii olla nähty vielä, koska välimatkaa on 200 km. Yhtäkkiä minustatuntuu, että hän etääntyy, ei enää viestittele. Vastaa kyllä minun viestiini, mutta minun mielestäni vain sen välttämättömimmän. Eilen oli kiireinen, kun laitoin viestiä. Tiedän, että oli oikeesti kiireinen. Odotin sitten, että olisi laittanut illalla edes kotain viestiä ja toivotellut hyvää yötä. Ei mitään. Eikös se ole niin, että hän ei ole kiinnostunut tällöin vai voiko miehet olla muka niin erilaisia, etteikö tuollaiset hyvät yöt ole tärkeitä? Minä pelkään, että ole pelästyttänyt hänet liiallisella innokkuudellani ja roisilla puheillani. Eikö nainen saa puhua roiseja? Hauska nähdä millaisia vastauksia saan teiltä.
 

Yhteistyössä