Mitä puuroa vauvalle?

  • Viestiketjun aloittaja Wursti Makkaravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Wursti Makkaravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Neuvottiinko teitä lisäämään rasvaa puuroihin, että saa enemmän energiaa?

Meillä menee pääasiassa riisi+hirssipuuroa tai riisi+tattaripuuroa, johon on sekoitettu jotain sosetta tai sitten vaikka intiaanisokeria ja riisimaitoa.
Ei neuvottu. Mä olen sen riisipuuron tehnyt niistä hiutaleista kun tuntuu että jos on vähääkään kökköä niin ei syö sitäkään vähää..

Esikoine veti tän ikäisenä aikuisen annoksen kaurapuuroa, vois tää syödä edes osan siitä :snotty:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:
Ei neuvottu. Mä olen sen riisipuuron tehnyt niistä hiutaleista kun tuntuu että jos on vähääkään kökköä niin ei syö sitäkään vähää..

Esikoine veti tän ikäisenä aikuisen annoksen kaurapuuroa, vois tää syödä edes osan siitä :snotty:
Hiutaleista mekin ollaan tehty puurot, riisipuurokin. Vaikka se ei tosiaan maistu yhtään "oikealle riisipuurolle", mä en tykkää sen mausta itse. Mut ei mun tarviikaan :D

Me laitettiin aikaisemmin tilkka öljyä puuron sekaan, niin saa lisää energiaa. Nykyisin ei olla enää laitettu, kun muutenkin saa ihan riittävästi energiaa.
 
Wursti Makkaravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Hiutaleista mekin ollaan tehty puurot, riisipuurokin. Vaikka se ei tosiaan maistu yhtään "oikealle riisipuurolle", mä en tykkää sen mausta itse. Mut ei mun tarviikaan :D

Me laitettiin aikaisemmin tilkka öljyä puuron sekaan, niin saa lisää energiaa. Nykyisin ei olla enää laitettu, kun muutenkin saa ihan riittävästi energiaa.
Sitä vois kans sit koklata, siis öljyä tai jos koklaan eka ne kaupan puurot...ja viikon päästä saakin sit tulokset..
 
vierailija
Öljyä kannattsa toki lisätä jos kasvu tökkii. Voithan tehdä sormiruokaa siitä puurosta, paista se rieskoiksi tai sämpylöiksi, googlella löytyy vauvalle sopivia ohjeita kyllä.
 

Yhteistyössä