Mitä sivuvaikutuksia teille tulee panacodista?

  • Viestiketjun aloittaja Panacod
  • Ensimmäinen viesti
mppk
Poskia alkaa kuumottaa ja tulee sellanen hiprakkainen olo.
Jostain syystä joskus pyörryttää ja otankin panacodin niin että käyn samantien pitkälleni ja yritän nukkua.(mulla on siis poretabletttina ja vaikuttaa nopeeta)
 
Ei mitään. Tytär sai niitä poretapletteina nielurisa ja kitarisa leikkauksen jälkeen lisäksi joutu syömään vielä ketoriinia, vuorotellen. Siellä kuulin kuitenkin, että saattaa aiheuttaa oksentamista ja huimaamista. Itse olen niitä ottanut päänsärkyyni ,joka jo meinaa migreeniksi muuttua. Se on pelastanut monta aamua minulta. =)
 
vieras
Mulle levisi aluksi koko vartalolle sellainen kummallinen lämmin aalto. Alkoi alhaalta ja meni koko vartalon läpi. Sen jälkeen tunnin ajan oli tosi outo olo, mutta sitten helpotti. Mutta kun olen viikon lääkettä syönyt, ei enää tule mitään outoja vaikutuksia.
 
lääkehumalassa
Sain viisaudenhampaan leikkauksen jälkeen, kun buranasta ei ollut apua. Kolme päivää olin ihan pilvessä. Jalat eivät kantaneet kunnolla ja olo oli kuin kolmen promillen humalassa. Mutta olin tyytyväinen, kun suuhun ei sattunu :D Edellisen viikon olin valvonut kivun takia..
 

Yhteistyössä