Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

Hei!

Nyt mie olen saanut laitettua reseptejä pyytäneille niitä taas lähetetyä - kesäloma alkaa ola lopuillaan ja nää hellepäivät on tullut tehokkaasti käytettyä muualla kun netissä.
Ja yv-laatikko on nyt tyhjä taas.

Joku kyseli kotisivuista tai jostain... mutta kun mie oon niin... mikä se nyt sit onkaan: huono tai laiska... mie en siis osaa tehdä sellaisia :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Hei!

Nyt mie olen saanut laitettua reseptejä pyytäneille niitä taas lähetetyä - kesäloma alkaa ola lopuillaan ja nää hellepäivät on tullut tehokkaasti käytettyä muualla kun netissä.
Ja yv-laatikko on nyt tyhjä taas.

Joku kyseli kotisivuista tai jostain... mutta kun mie oon niin... mikä se nyt sit onkaan: huono tai laiska... mie en siis osaa tehdä sellaisia :ashamed:
Osaisko ne teidän nuoret auttaa sua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:
Osaisko ne teidän nuoret auttaa sua?
Mie koitan nyt viikonloppuna kysyä neuvoa... mie en oo ihan varma, että osaako ne auttaa, mutta katsotaan.
Tai osaa ja osaa... kai se on lähinnä innostus ja auttamisenhalu... ja se tietty, että onks tää alakeran kone vapaana - tähänkin on aina välillä tunkua.
(Äidille kun ei kuulemma ole tietokonevuoroa myöskään yläkeran koneilla ;) )

Ja laitoin niitä reseptejä taas eteenpäin niitä pyytäneille. Jos joku sp osoitteen laittanut ei ole saanut sähköpostia, niin vika on jossain... mun sähköpostiin tulee joku virhe-ilmoitus muutamasta osoitteesta, mutta en tiedä missä vika on :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Hei!
Olen taas laittanut sähköpostia sitä pyytäneille!
Kesäilmat vierottaa netistä aina välillä, niin saattaa aina mennä muutama päivä, etten edes käy koneella josta syystä joskus vastaus saattaa vähän kestää, mutta edelleen kuitenkin kyllä laitan reseptejä eteenpäin, jos niitä pyydetään :)

Nautitaan kesästä ja hyvästä ruuasta... grillaus on kesällä kova sana ;)
Hei Aurinkokunta!

Olen elämäni ekaa kertaa tällaisessa keskustelussa mukana ja ihan jännittää, että miten menee perille. Olen ihastellut tapaasi selviytyä perheen muonittamisesta ynnä haluasi auttaa muita samassa puuhassa. Todella kunnioitettavaa! Joku jo ehdottikin, että mikset tekisi kirjaa resepteistäsi ja minäkin kannatan ajatusta. Sitä odotellessa ilmoittautuisin minäkin reseptien postituslistalle, jos sopii. En vain tiedä, mitä tehdä kun pitäisi yv:tä sinulle laittaa... Miten se tapahtuu??
Terkkuja!
 
Hei Aurinkokunta! Kyselin reseptiaarteistasi innostuneena, että mikä on yv jonka avulla pääsisin postituslistallesi. En ole vastausta keneltäkään saanut, mutta havaitsin, että monet ovat laittaneet spostiosoitteen. Niinpä minäkin: marjatta.palmen@gmail.com. Tuhannesti kiitoksia etukäteen, jos jaksat laittaa reseptipostia tulemaan jossakin vaiheessa!! Aurinkoa päiviisi!
 
Hei!

Olen edelleen lähettänyt reseptejä niitä pyytäneille, nyt viimeksi taas viimeksi pyyntöjä laittaneille.

Ikävä kyllä, minulla ei nyt riitä aika paneutua mihinkään blogiin tai kotisivuihin... tällä hetkellä en ole edes pahemmin ehtinyt palstailemaan. Syynä tähän on osittain nelivedolla etenevä kuopus, joka opettelee jo pystyssäetenemisen taitoa - vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää, mutta koitan kyllä päivittäin tai parin-kolmen päivän välein ainakin tarkistaa sekä y-viestit että tässä ketjussa mahdollisesti olevat reseptipyynnöt ja lähettelen niitä sitten kyllä.
 
Hei! Minäkin olisin hurjan kiitollinen resepteistä, jos niitä viitsisit vielä lähettää... Helpottaisi paljon arjessa, vaikka mulla noita lapsia on vain kaksi, joskus tuntuu että mittään ei ehdi tehdä. Hatunnosto siis sinulle kun pystyt arkea täysissä järjissäs pyörittämään tuollaisen katraan kanssa :) niin ja se sposti elinayk@suomi24.fi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä