Mitä tarkoittaa dissaaminen?

  • Viestiketjun aloittaja vanha juntti
  • Ensimmäinen viesti
vanha juntti
Kertokaa nyt tarkasti, että mitä se dissaus on. Tajuan kyllä, että jotain negatiivista, mutta tarkempi määrittely olis tarpeen. Täällä Tampereen suunnalla ei käytetä tuota sanaa ollenkaan, ainakaan yli kolmekymppisten keskuudessa. :)
 
seppolaitelanen33vtampereelta
moro nääs saatanan kusikullit! mie tulkin ajatelleesee ettesee mitesee tarkottaasee fissaainen???+ siis fissaamienene.. dissaamonen siissssss eikusee siddaamised

SISSAAMEN!
DISSAAMINEN!

nonisee pääsinsee asiasee kiitossee kaikillleesee perkeleesee homosee
 
walkout_
Dissaaminen on toisen ihmisen ali-arviointia ja dissaaja ei välttämättä itsekkään tiedä mollavansa näin jotakuta, koska se on sosiopaatti tai mm. narsisti, niin se ei itsekkään tajua.

Esim. jos minulla on tapana olla välittämättä näissä foorumeissa oikein kirjoituksesta, niin dissaaja yleensä maailan tappiin asti dissaa minua tyyliin: "että mites olet päässyt peruskuolausta muka läpi" ja jos olen suorittanut mm. Tiedotusopin Yliopistossa se dissaaminua: "Milläs keilellä sä senkin suoritit..".. ja mitä vaan sanon puolustellakseni itseäni dissaaja keksi uutta dissattavaa sanomisistani. Ja jos dissaajia on useita niin yleensä porukan Anti-sosiaapisesta Personallisuus -häriöstä, kärsivä on taitava manipuloimaan koko ryhmä dissaamaan minua lisää..
 
36v 5 lapsen äiti
dissaaminen onn nykynuorten sana jota meidänkin perheessä käytetään paljon ja kiroillaan myös miten voi saada 13 v pojan olemaan kiroilematta en saa itse olemaan kiroilematta poikaa auttakaa pliis
 
"soppa"
Minä ymmärsin dissauksen silleen että , sanon kaverille ruma takki hän vastaa älä dissaa. Elikä dissaus tarkoittaa,älä mollaa,älä hauku. Elikä ÄLÄ DISSAA MUA NYT!!!! et semmosta
 
vierailija
Dissaaminen on toisen ihmisen ali-arviointia ja dissaaja ei välttämättä itsekkään tiedä mollavansa näin jotakuta, koska se on sosiopaatti tai mm. narsisti, niin se ei itsekkään tajua.

Esim. jos minulla on tapana olla välittämättä näissä foorumeissa oikein kirjoituksesta, niin dissaaja yleensä maailan tappiin asti dissaa minua tyyliin: "että mites olet päässyt peruskuolausta muka läpi" ja jos olen suorittanut mm. Tiedotusopin Yliopistossa se dissaaminua: "Milläs keilellä sä senkin suoritit..".. ja mitä vaan sanon puolustellakseni itseäni dissaaja keksi uutta dissattavaa sanomisistani. Ja jos dissaajia on useita niin yleensä porukan Anti-sosiaapisesta Personallisuus -häriöstä, kärsivä on taitava manipuloimaan koko ryhmä dissaamaan minua lisää..
Joensuussako?
 

Yhteistyössä