Mitä tarkoittaa nettitreffi-ilmoituksissa "omillaan toimeentuleva"?

  • Viestiketjun aloittaja Mies hakusessa
  • Ensimmäinen viesti
Mies hakusessa
Minä esim. olen opiskelija, joten tulot ei ole huimat. Olenko minä siis omillaan toimeentuleva, vai tarkoittaako tuo sitä että pitäisi olla työpaikka ja isommat tulot kuin joku opintotuki?
 
"vieras"
Se tarkoittaa, että pärjää itse, niin taloudellisesti kuin muutenkin. Ei tarvitse sitä miestä pikku remppahommiin tai vaihtoehtoisesti mies naista kokkaamaan ja pesemään pyykkiä.
 
"Vieras"
Minä esim. olen opiskelija, joten tulot ei ole huimat. Olenko minä siis omillaan toimeentuleva, vai tarkoittaako tuo sitä että pitäisi olla työpaikka ja isommat tulot kuin joku opintotuki?
Omillaan toimeentuleva tarkoittaa sitä että sinä et tarvitse tulevan kumppanisi rahoja. Toiset voi myös käsittää sen niin että sinä tienaat omiin tarpeisiisi tulevat rahat itse, eli et saa vanhemmilta/kelasta/sossusta tms. rahojasi.
 
"alkup."
[QUOTE="Vieras";23145317]Omillaan toimeentuleva tarkoittaa sitä että sinä et tarvitse tulevan kumppanisi rahoja. Toiset voi myös käsittää sen niin että sinä tienaat omiin tarpeisiisi tulevat rahat itse, eli et saa vanhemmilta/kelasta/sossusta tms. rahojasi.[/QUOTE]

Tätä minä just mietin.. Että katsooko joku että minä "en tule omillani toimeen", kun ei ole palkkatuloja vaan raha tulee Kelalta. Vaikka siis sillä rahalla tulen sitten toimeen enkä muilta rahallista apua kysele :)
 

Yhteistyössä