mitä te teette ukkosella?

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
Talolla otan johdot pois seinistä. Vaikka siellä onkin se turva-joku-juttu :D Eli jos tulee oikosulku, niin ottaa sulakkeen automaattisesti pois päältä, tjtn. En muista mitä mies tarkalleen selitti... Kerrostalossa touhuan niin kuin normaalisti.
 
heiss
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24250306:
sitä mitä normaalistikkin: surffailen netissä, lenkkeilen, käyn kaupassa, leivon jne.
Lenkkeilet ukkosella? Eikö sinia yhtään pelota vai lenkkeiletkö ihan kaupunkialueella? Ja toisekseen ukkosellahan usein sataa kuin saavista kaatamalla joten olet varmisti läpimärkänä ellet sitten kurikset päällä lenkkeile.
 
maallahan
Mitähän nauttimista siinä on?? Ai niin, sinähän asutkin kaupungin suojissa.
Mä asun täysin korvessa.. Ensimmäinen naapuri asuu 2km päässä. Silti mä ihailen salamoita, tosin vaan ikkunasta. Sammutan kaikki koneet ja vedän johdot irti seinistä ja antennit ja modeemin johdot ym kans.. Sit me pistetään lapsien kanssa kynttilät palamaan jos on hämärää ja pelataan jotain lautapeliä.. Sit jos ukkonen ei ole aivan päällä olen kyllä ihan uskaltanut pitää kattovaloa päällä..
 
vierailija
Yleensä mä satun aina olemaan töissä just sillon... :( Mut jos käy tuuri ja olen kotosalla, niin todellakin kaikki hommat on seis ja lähen terdelle ihailemaan salamoita.
 

Yhteistyössä