moi

Ikävä kyllä mutta arki ja sen tasapaksuus tappa halut ja suhteen.
Itselläni ei auttanut vaikka haimme virikkeitä kahdestaan olemisella (lapset lainassa)
Piristikö sinua pettäminen itse olen suunnitellut kokeilla..
Jos saisi edes jonkinlaista piristystä arkeen
 
Arki ja parisuhde ovat todella haastava yhdistelmä. Joskus jossain oli haluttomuuteen omaa kumppania kohtaan sellainen ratkaisu jossa parit harrastivat seksiä joka päivä kuukauden ajan, ja myös panostivat enemmän siihen. Esim. hieronnalla ja hierontaöljyllä, liukuvoiteella, harrastivat seksiä eri paikoissa yms. pientä piristystä. Yllättävän hyviä kokemuksia ilmeisesti olivat!
 
Aikalailla samantyyppinen tilanne täälläkin.. mies ei halua ei jaksa mitään enkä jaksa itse enää edes yrittää seksiä hänen kanssaan.. pakko myöntää minunkin että on tullut petettyä kolme kertaa enkä ole katunut minäkään itseasiassa olen jopa saanut uutta virkeyttä ja iloisuutta elämääni niistä.. eikä ole enään ollut tarvetta kotonakaan valittaa ja narista ukolle kun on niin paska olo.
 
Aikalailla samantyyppinen tilanne täälläkin.. mies ei halua ei jaksa mitään enkä jaksa itse enää edes yrittää seksiä hänen kanssaan.. pakko myöntää minunkin että on tullut petettyä kolme kertaa enkä ole katunut minäkään itseasiassa olen jopa saanut uutta virkeyttä ja iloisuutta elämääni niistä.. eikä ole enään ollut tarvetta kotonakaan valittaa ja narista ukolle kun on niin paska olo.
Täytyy varmaan itsekkin kokeilla ;)
Mistäs päin sinä olet?
 

Yhteistyössä