mitä tehdä kun mies läpsii lasta?

  • Viestiketjun aloittaja meirammi
  • Ensimmäinen viesti
oletteko kenties 12v vai jopa 15vuotiaita????ei paljon järki päätä pakota ukollas eikä sulla sen enempää kun vielä tuota katot!!!!!herää pahvi..nyt on ainut oikea ratkaisu se että mies meneee hoitoon!!!!ja annatte lapsen pois ku ei kerran onnistu!!!!!YMMÄRSITKÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
siis kuuntelet viereisessä huoneessa kun mies läpsii lasta....???? ja ei niinku tullu mieleen mennä ottamaan lasta pois. eli et sitten itse välitä lapsesta sen enempää kun mieskään kun annat hänen tehdä noin!!!!!
pakkaa kamat ja häivy. kyllä ei mun mies tekis lapselle noin.... pelkkä varvistelu voi olla pienelle vauvalle hengen vaarallista, saati joku läpsiminen!!!!! vauvaa pitää pitää sylissä, helliä ja jutella ei se ole mitään pilalle lellimistä!!!!!!!!!!! halooooooo onko siellä ketään järkevää vai pitääkö laittaa viranomaiset jäljille....????? kyllä ne tietokoneen välitykselläkin kiinni teidät saa!!!!!!!!
 
tiiuska
NYT LÄHDET LAPSEN KANSSA HETI!Mene vanhempiesi tai ystäviesi luokse tai ota yteyttä lähimpään ensi-ja turvakotiin!Lapsi saa elinikäiset traumat tuollaisesta!Itkin kun luin tekstiäsi :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 14:08 3xäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 13:11 MaMMa kirjoitti:
Jos tuo kirjoittamasi on totta,niin SULLA ON TODELLA SAIRAS MIES \|O \|O \|O \|O Etkä kyllä itekkään ole mikään järjen jättiläinen,kun annat miehes tehdä noin!!!
POIS LAPSET TUOLLASILTA IHMISILTÄ!!!!!!
Oon samaa mieltä \|O

TÄÄLLÄ KANSSA>!!!JUOKSE JA LUJAA!!!!
 
rossi



voi ei....

rakas jumala että on sairas mies.onko hän sen arvoinen että katsot vain sivusta tuommoista käytöstä.ajattele lapsesi parasta ei miehesi.....
todella paha ongelma korvien välissä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 13:11 MaMMa kirjoitti:
Jos tuo kirjoittamasi on totta,niin SULLA ON TODELLA SAIRAS MIES \|O \|O \|O \|O Etkä kyllä itekkään ole mikään järjen jättiläinen,kun annat miehes tehdä noin!!!
POIS LAPSET TUOLLASILTA IHMISILTÄ!!!!!!
AIVAN SAMAA MIELTÄ!!!! \|O \|O \|O :headwall:
 
twiik

Lasta ei missään tapauksessa saisi läpsiä, miehesi asenne on HENGENVAARALLINEN! Olen työskennellyt kiireellisesti huostaanotettujen lasten parissa, ja ruumiilliset vammat (mustelmat, luunmurtumat yms) ovat pientä henkisiin vaurioihin nähden!

Perheenne tarvitsee apua, miehesi asenne väkivaltaan vaatii isompaa käsittelyä, joten älä usko vaikka hän sanoisikin lopettavansa läpsimisen, tiukan paikan tullen hän ei välttämättä "hallitse" tekojaan.
Ota yhteyttä neuvolaan tai sosiaalityöntekijään, he hoitavat asiaa eteenpäin. Teillä voisi olla mahdollisuus päästä vaikkapa asumaan hetkeksi perhetukikeskukseen perhekuntoutusosastolle, jossa asiantuntijoiden kanssa käydään käytännön arkipäivän tilanteita läpi ja opetellaan parempia ratkaisuja lapsen pahoinpitelyn tilalle ja asioista joutuu keskustelemaan. Jos sinulla ei ole voimia puuttua miehesi käytökseen, yksi vaihtoehto voisi olla lapsen sijoittaminen avohuollon tukitoimenpiteenä sijaisperheeseen. Joskus suurin rakkaudenosoitus mitä omalle lapselle voi antaa on hänen pois antaminen toisten kasvatettavaksi.

Voimia sinulle ja perheellenne! :hug:
 
hei oikeesti.Mä en kyllä kattelis päivääkään tollasta äijää!!! ja mä löisin takasin aivan varmasti.Itkuhan tässä meinaa tulla lapses takia!!LAPSET VIATTOMIA KAIKKEEN!!! Ei kukaan tervejärkinen kattele tollasta kusipäätä!!!Miks oot lapsen tehny,jos viittit vielä katella/kuunnella kun joku paskapää pahoinpitelee pientä ihmistä!!??
 
mä vaan
tollasta ei pitäisi sietää..lähtisin lapseni kanssa kyllä samantien kotoa pois jos mieheni läpsisi lastani..vaikea kyllä tietenki sanoa mitää kun itsellä ei ole kokemusta tuollaisesta.mutta itse henkilökohtaisesti en pystyisi katsomaan jos minun lastani läpsittäisiin..
 
matkustaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 18:08 vieras kirjoitti:
toisessa huoneessako kuuntelet kun mies läpsii vauvaa?! :eek: 3 pvn ikästä?! hyi helvetti, mulla meinaa päästä itku.

Mulle tuli kyllä niin helvetin huono olo ku luin ton jutun! Ei tollasta voi kukaan terve ihminen oikeesti sietää keneltäkään! Jos tilanne olis mun kohdalla sattunu niin mä olisin ensin kyl tempassu äijää turpaan sillai et lätty tärisee puol vuotta jälkeen päin ja sit lähteny vaavin kanssa helvetin kauas!
 
Nyt meni vähän ohi... jos tuo kirjoitus oli PILAKIRJOITUS niin on sairas ihminen joka tollasta "huumoria" tänne pistää, ei niin mitään järkee... mutta vielä pahempaa jos toi on totta, sillä kyllä äidin pitää myös aika sairas olla jos tollasta vaan vierestä kattelee ja antaa miehen tehdä noin! kyllä pitäis olla itsestään selvyys jokaiselle ihmiselle niin äidille kuin isällekin että vauvaa ei saa läpsiä/lyödä/fyysisesti vahingoittaa/kohdella väkivalloin KOSKAAN!!!!!!!!!!
 
alannah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 13:11 MaMMa kirjoitti:
Jos tuo kirjoittamasi on totta,niin SULLA ON TODELLA SAIRAS MIES \|O \|O \|O \|O Etkä kyllä itekkään ole mikään järjen jättiläinen,kun annat miehes tehdä noin!!!
POIS LAPSET TUOLLASILTA IHMISILTÄ!!!!!!
NÄIN ON!! Tuollanen ihan sydäntä viiltää!! Vai onks toi provo?????!!!!!! \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O
 
toivon sydämmestäni ettei tuo ole totta...........

mutta jos on totta, seuraavan kerran(jota toivon mukaan ei tule) jos miehesi läpsii lasta, ota lapsi kainaloon ja soita hätäkeskukseen ja ambulanssi tulee paikalle, ja viet lapsen sairaalaan ja käsket lääkärin katsoa lapseesi kohdistuneet läpsimisen jäljet!!!!!!!!!!!!!!!
sanon vaan että lapsellesi jää ainaiset traumat tuosta läpsimisestä, varsinkin isää kohtaan, on aika rankkaa jo tuossa iässä alkaa kärsimään henkisistä ongelmista!!!!!!!!!

ota ero ja muuta..pois...
 
puh
Aika hurjaa... Apua... Kolmen päivän ikänen on niin pieni, että voi tollasesta läpsimisestä mennä "rikki" ja muutenki ylipäänsä läpsiä vauvaa tai yleensä lasta on ihan sairasta! Siinä se läpsivä aikuinen paljastaa oman heikkoutensa... Siis aivan kamala juttu! Toivottavasti on provo, mut jollei oo niin jätä se mies heti ja turvaa lapses elämä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 13:07 meirammi kirjoitti:
mies aloitti pojan läpsimisen kun tämä oli 3 päivää vanha. Tultiin laitokselta kotiin niin se alkoi. Kuulen toiseen huoneeseen asti läps läps läps ja poika itkee niin ettei henkeä meinaa saada (4kk). En hyväksy minkäänlaista ruumiillista kuritusta ja olen sanonut tästä monesti, mutta miehen mielestä läpsiminen on pientä ja kun poika kasvaa niin sitten käytetään vyötä.
Syynä läpsimiseen on pojan itku, joskus poika itkee nälkää mutta mies ei ymmärrä joten alkaa läpsiä kun hermostuu huutoon (hermostuu kyllä ihan välittömästi) useimmiten poika on syönyt mutta itkee koska haluaa syliin tai nukkumaan. Miehen mielestä pojan täytyy opetella olemaan yksin eikä ota syliin vaan läpsii jos ei hiljene. Ja minä olen kuulema pojan pilannut kun lellin kokoajan eli pidän sylissä paljon.

Taas viime yönä kun poika kitisi mies otti sängystä vei olohuoneeseen sitteriin, jaloista kiinni ja lätäreitä. Silloin mulla palo pinna lopullisesti, sanoin että jos ei toi lopu niin me erotaan eikä hän saa poikaa nähdä ilman valvontaa. Nyt mies pyyteli anteeksi ja lupasi lopettaa mutta enpä tiedä pitääkö sanansa. En tiedä mitä mun pitäisi tehdä??
Mua alkoi oksettaa ... Kerro ihmeessä tästä neuvolassa. Eihän kukaan voi vastasyntynyttä lasta lyödä...

Ette ole terveitä ihmisiä. Teidän täytyy pikaisesti hakea apua, ennen kuin lapsen elämä menee pilalle.
 

Yhteistyössä