mitä tehdä kun mies läpsii lasta?

  • Viestiketjun aloittaja meirammi
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 00:40 77mm kirjoitti:
Multa pääsi jo itku. Ei kai tämmöinen ole totta? Jos on, niin pakene lapsesi kanssa äkkiä.
Mun mielestä, jos tuo on totta, ja äiti ei tajua, että tuo on niiiiin väärin, eikä suojele lastaan, niin ei ole terve, eikä ole lapselle oikea äiti, vaan huostaanotto olisi paras ratkaisu.
 
minä vaa
aja ukkos tai lähe sää pois äkkiä enne ku se sun mies tekee sulle tai sille vauvalle jotain. se voi olla vaikeeta mut aattele sun ja vauvasi parasta.mä en siedä jos lasta lyödään tai läpsitään tai yms. ukkos on ihan sairas, eikö se tajua mitä se tekee :headwall: :headwall: :headwall: .mutta voimia sulle yritä päästä miehestäs eroon äkkiä :hug: :hug: :hug:
 
:'( HUH!!! Tulipas nyt paha mieli!!!!!!! Kyllä tekis mieli tulla teille ja ottaa se pieni ressukka mukaan ja helliä pikkuista, voi pientä! Pitää sylissä turvassa ettei tollanen hirvee äijä pääse läpsimään tai ties mitä tekemään kun toisen pikkumasu huutaa nälkäänsä... aijai kun nyt suututtaa... Toinen pikkukulta tuli tähän maailmaan ja oma isä pahoinpitelee jo vastasyntyneenä... HUH! :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2005 klo 00:14 Willeriina kirjoitti:
:'( HUH!!! Tulipas nyt paha mieli!!!!!!! Kyllä tekis mieli tulla teille ja ottaa se pieni ressukka mukaan ja helliä pikkuista, voi pientä! Pitää sylissä turvassa ettei tollanen hirvee äijä pääse läpsimään tai ties mitä tekemään kun toisen pikkumasu huutaa nälkäänsä... aijai kun nyt suututtaa... Toinen pikkukulta tuli tähän maailmaan ja oma isä pahoinpitelee jo vastasyntyneenä... HUH! :'(
Oon ihan samaa mieltä. Tekis mieli ettiä tää perhe käsiinsä ja viedä lapsiraukka pois, sylissä hellien. eihän kukaan voi olla noin sekopäinen isä ja ei äidissäkään kehumista kun antaa moisen tapahtua :'(
 
kaksonen67
Jos toi kertomasi on totta, ei voi muuta sanoa, kun saiaraita olette molemmat. Isä varsinkinkin, mutta eipä sun nupissakaan kaikki kotona kun annat tollasta tapahtua itse kuunnellen viereisestä huoneesta.Toivottavasti oletjo ottanut poikasi ja lähtenyt johonkin turvaan, jos et vielä niin TEE SE HETI!!! ja toivottavasti tulet kertomaan meille muille kauhistuneille ja lapsesi kohtaloa sureville, miten teillä edistyy. Harmi, että lapset eivät voi valita vanhempiaan, ei voi muuta sanoa!!!!
 
ihan hyvä että edes jossain kerrot tästä. vauvallesi on jo saattanut tulla fyysisiä vammoja mitkä ei näy ulospäin! hankiudu äkkiä eroon miehestäsi vaikkakin kipeetä se tekee sinulle. mutta olet nyt äiti ja lapsen turvallisuus etusijalle! ja suojele häntä kuin leijona emo!!!
lupaathan?
 
pienipoikaminullakin
:'( :'( :'( :'( :'(
Minua oksettaa!!! Ja minua itkettää!!!
Sinun kuuluu suojella lastasi!!! Jos joku hullu koittaisi läpsiä lastani puolustaisin omaani kuin leijona. Ottaisin itse iskut jos joku kätensä lastani lyödäkseen kohottaisi!!!!! Ja jos se olisi lapseni isä en antaisi hänen koskaan tavata enää lastaan!!!
 
Siis aivan kasittämätöntä!!! En ikimaailmassa antais kenenkään läpsiä tai millään tavalla hakata vauvaani!!! \|O

TUOLLAISELLA MIEHELLÄ EI SUORAAN SANOEN TEE YHTÄÄN MITÄÄN!! :kieh: OLISIN ITSE LÄHTENYT HETI, KUN ENSIMMÄISEN KERRAN LÄPSI VAUVAA!!!!!!!!!! SUORAAN SANOEN EI SULLAKAAN OLE MITÄÄN JÄRKEÄ PÄÄSSÄ, KUN TUOLLAISTA OLET JO KATSELLUT/KUUNNELLUT 4KK!!!!!!! :kieh:

Tee hyvä ihminen ilmoitus viranomaisille! Tuohan on laissa jo kielletty! Pitäisi sun nyt sen verran tajuta!

Munkin tekis mieli tulla paijailemaan sitä vauvaa ja antamaan paljon rakkautta!!! :heart: :'(
 
MUA RUPES SUUTUTTAA AIVAN KAMALASTI!! JA ITKETTÄÄ.. Aamulla, kun mun pieni 7kk ikäinen poika herää.. niin paijaan häntä ja lupaan ettei hänelle käy koskaan samoin! :heart:

Jos mun mies tekee kerrankin samoin, niin se oli menoa hänelle.. olen myös sen hänelle sanonut! Samoin jos mies lyö mua, niin suhde loppu siihen.. ikinä ei saa kenenkään alistua moisees.. se ei enää ole rakkautta vaan väkivaltaa! \|O :kieh: \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 20:28 pienipoikaminullakin kirjoitti:
:'( :'( :'( :'( :'(
Minua oksettaa!!! Ja minua itkettää!!!
Sinun kuuluu suojella lastasi!!! Jos joku hullu koittaisi läpsiä lastani puolustaisin omaani kuin leijona. Ottaisin itse iskut jos joku kätensä lastani lyödäkseen kohottaisi!!!!! Ja jos se olisi lapseni isä en antaisi hänen koskaan tavata enää lastaan!!!


TUO ON AIVAN TOTTA! JOKAISEN ÄIDIN KUULUU TEHDÄ JUURI NOIN! PUOLUSTAA LASTAAN! NIIHÄN MYÖS ELÄIMET TEKEVÄT!
 
Mimmu-83
Mikä älykääpiö olet kun et ole jo häipynyt lapsesi kanssa tai heittänyt sitä äijää ulos!!!!!!Haluatko tuhota oman lapsesi elämän!!!!!MIETI???AIVAN SAIRASTA!!!!!
 
jätä se
Siis meille on tulossa vauva ja jos mun mies alkaisi tehdä tollasta, niin kyllä en edes miettisi lähdenkö vai en!!!!!!!!!!!!! \|O \|O \|O
Lapsen hyvinvointi on aina tärkeintä ja vaikka mies ei jaksaisikaan itkua niin hemmetti läpsi takasi, paistinpannu vois olla kova sana. :kieh:
 
Nainen haloo! Oletko joku IDIOOTTI kun annat miehesi läpsiä lastasi! Mulla meni niin HERMOT kun luin että on MONTA KERTAA jo ehtinyt LÄPSIÄ ja vasta nyt mietit, että mitähän pitäis tehdä...Sossut kehiin, jos ei edes ÄITI osaa auttaa lastaa tollaselta PASKAmieheltä.
 
Hirveää, inhottavaa, surullista, itkettää :'( :'( :'( lähde pois, sun kuuluu suojella lastasi :heart: mutta älkää tätä henkilöä haukkuko, miten hän uskaltaa pyytää neuvolasta jne. apua kun hänet on jo täällä tuomittu tyhmäksi, idiootiksi jne. Häntä täytyy kannustaa jatkamaan eteenpäin ilman tätä inhottavaa miestä!!!
 
Pikku-Hukka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 21:48 vieras kirjoitti:
Hirveää, inhottavaa, surullista, itkettää :'( :'( :'( lähde pois, sun kuuluu suojella lastasi :heart: mutta älkää tätä henkilöä haukkuko, miten hän uskaltaa pyytää neuvolasta jne. apua kun hänet on jo täällä tuomittu tyhmäksi, idiootiksi jne. Häntä täytyy kannustaa jatkamaan eteenpäin ilman tätä inhottavaa miestä!!!
peesi. ei se äiti sitä lasta läpsinyt. toivottavasti hän on rohkea ja eroaa ukostaan
 
HALOO ! nyt pois sieltä ja vähän äkkii !!! tollanen mies pitäis laittaa hoitoon ! läpsii nyt pientä vauvaa jos oma ukkoni tekis samoin ottaisin ja ajaisin ukon ovesta pihalle !!! aamusin paijailen ja suukottelen meijän 3kk neitii kun isompi neiti nukkuu ja sanon ettei kukaan saa tehdä pahaa teille :heart:
oletten oikeessa äitiä ei pidä mollata ei hän ole lastaan lyönnyt voimia sinulle ja puhu neuvolas asiasta ! :hug: :hug:
 
Onkohan tämä viesti nyt aivan totta, aloitti vastasyntyneen vauvan läpsimisen.. HETI olisi puututtava tuollaiseen. Miehesi kaipaa apua jos viesti totta, mutta hänenlaisiaan ihmisiä ei niin vain muutetakkaan koska eivät näe tekevänsä mitään väärää ja ovat aina oikeassa. Vaikka pyytäisikin anteeksi, uskon 100% varmuudella että tulee toistumaan pian ja uskon kyllä että paheenee mitä vanhemmaksi lapsi kasvaa, kerkeää mennä hänellä sen sata kertaa hermot kun lapsi kasvaa. Mieti lapsesi parasta.
 

Yhteistyössä