Mitä tehdä kun puoliso ihastunut toiseen mieheen?

Aviopuolisoni myönsi että ihastunut toiseen mieheen. Ei saa tätä mielestään! Yritetty puhua ja lähentyä. Silti etäinen minua kohtaan! En tietenkään minäkään syytön täysin ole! Toinen mies myös naimisssa. Pahinta että lapsia molemmissa perheissä ja vieläpä kavereita keskenään.Pitääkö antaa aikaa ja odotella rouvan siirtoa.
Aika raastavaa odotella että miten tästä eteenpäin!
 
Tuo on jo paljon kun vaimosi tunnustaa olevansa ihastunut toiseen. Nosta kissa pöydälle ja menkää pariterapiaan puhumaan asiasta, ennenkuin on liian myöhäistä.

Itse olin naimisissa pitkään luonnehäiriöisen kanssa. Kerron siitä: Ex-vaimollani oli koko avioliiton(15v) ajan sivusuhde/-suhteita. Aina kun ääneen epäilin jotain, tuloksena oli vain paskanen nauru päin naamaa, silti oltiin mun menemisistä ja kavereista (=normaaleista harrastusympyröistä) äärettömän mustasukkaisia, vaikka en aina itse tiennyt missä hän leuhottaa. Alkuun koitimme käydä pariterapiassa mutta siellä asiat käännettiin päinvastoin: miten kaikki on minun ja minun sukuni syytä. Seksi välillämme harveni jo 1. avioliittovuoden aikana, 5. vuoden jälkeen se oli enää 1-3x vuodessa. Minulle annettiin kuulemma "säälistä." Kuulin lopussa. Ex-rouva sai lopulta jonkun taudinkin reissuillaan. Myös 1. lapsen jälkeen oli todettu sp-tauti, joka ei tullut kyllä minulta.
 

Yhteistyössä