Mitä tehdä kun vituttaa mennä töihin ja..

Väsyttää koko ajan, pahalla tuulella, ei kiinnosta työnteko/työtehtävät. Masentavaa joka aamu herätä ja mennä töihin.. Mietin kyllä työpaikanvaihtoa mut en tiiä olisko se hyvä idea. En tiiä mistä tää saamattomuus, laiskuus ja väsymys johtuu.. Olis kivaa jos olis energiaa ja työmotivaatiota niin kuin ennen :( miten saan sen takas?
 
"vieras"
sanopa se. Itse voisin hyvinkin lopettaa urani tähän. Pitkä korkeakoulututkinto, jatko-opinnot ja nyt 15 työvuoden jälkeen valmis eläkkeelle ;(. T. 44v:na lopen uupunut
 
[QUOTE="vieras";25764731]sanopa se. Itse voisin hyvinkin lopettaa urani tähän. Pitkä korkeakoulututkinto, jatko-opinnot ja nyt 15 työvuoden jälkeen valmis eläkkeelle ;(. T. 44v:na lopen uupunut[/QUOTE]

Niiiiin ja mä oon vasta 25v! :ashamed: Masentavaa.
 
vaihda alaa,niin minäkin teen kun leipäännyin.En halua elää niin että teen työtä joka ei muuta kuin vituta.Siihen menee kuitenkin paljon aikaa päivästä,paljon aikaa elämästä, kyllä sen täytyy olla mielekästä.
 
"Iiris"
Oletko tyytyväinen muuhun elämään? Itse aloitin uuden harrastuksen josta saan voimaa. Jaksaa paremmin töissä ja tätä arkea.
Olen myös koittanut etten mieti kotona enää työjuttuja. Joskus onnistuu joskus taas ei. Jos itse työilmapiiri on huono niin tietysti se vaikuttaa.
 
[QUOTE="Iiris";25764782]Oletko tyytyväinen muuhun elämään? Itse aloitin uuden harrastuksen josta saan voimaa. Jaksaa paremmin töissä ja tätä arkea.
Olen myös koittanut etten mieti kotona enää työjuttuja. Joskus onnistuu joskus taas ei. Jos itse työilmapiiri on huono niin tietysti se vaikuttaa.[/QUOTE]

No hieman on stressiä päällä pojan takia ja ja.. Kerään hieman paineita äitiydestä kun poika on ikäisiään jäljessä. Bläääh en tiiä :snotty:
 
"tii-"
Jos syyt väsymiseen ovat töissä, niin vaihda työpaikkaa. Kyllä yleisilmapiiri töissä voi masentaa paljonkin, vaikka lähimpien tovereiden kanssa viihtyisi. Uusi työpaikka tuo vaihtelua, se virkistää, kun saa tehdä jotain uutta. Ei ole mikään elämän tarkoitus olla yhdessä ja samassa paikassa koko uraansa töissä.
 
vaihda alaa,niin minäkin teen kun leipäännyin.En halua elää niin että teen työtä joka ei muuta kuin vituta.Siihen menee kuitenkin paljon aikaa päivästä,paljon aikaa elämästä, kyllä sen täytyy olla mielekästä.
En tiiä mihin alaan, siinä myös ongelma. Tällä hetkellä en osaa muuta kuin tehdä ruokaa.. Mut kyl on alanvaihto ollut mielessä aika monta kertaa..
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Pystyisitkö tekemään samassa paikassa vähemmän töitä? Se helpottaa ainakin vähän, mutta ei varmasti pidemmän päälle ole se ratkaisu ongelmaan :) Minulla vähän sama ongelma, en vaan saa toista työpaikkaa vaikka kuinka olisi halua vaihtaa alaa/työpaikkaa..
 
sama vika
Mulla on sama vaiva, tosin olen ollut jo 4kk sairaslomalla tapaturman vuoksi mutta töihin paluu tuntuu ylivoimaiselta... Ei siis fyysisesti vaan henkisesti. Varsinkin kun olen nähnyt työvuorosuunnitelmat ja minut on "alennettu" johtuen tästä sairaslomasta.
 

Yhteistyössä