mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti
apua kaipaava
mitä tekisitte kun mies ei ymmärrä että suhde on pilalla eli kriisissä muksuja 2.hän vain sanoo että olen hullu,raivohullu,lehmä jne kun yritän kertoa miltä tuntuu ja missä mennään.en todellakaan ole huutanut ....vaan yrittänyt keskustella.minä olen aina valvonut ja herännyt lasten kanssa ihan joka aamu mies ei koskaan herää kyllä hiukan myöhempään mutta minä saan aina ekana nousta!
en ole neljään vuoteen käynyt missään ulkona !urheien kyllä iltaisin.mies käy.
nyt sitten olen lopettanut ruuan laiton hänelle ja pyykin pesun kun en saa mitään itsekkään!!!!!!!!!olenko minä nyt sitten raivohullu lehmä???????mitä pitäis tehdä kohta haen eron jos ei muuksi tää muutu! \|O \|O :ashamed:
 
No ensiksikin otat itseäs niskasta kiinni ja lähdet ulos kavereiden kanssa, jätät miehen kotiin muksuja vahtiin. sopikaa joku vuorosysteemi herrämisistä aamuisin, sinä nukut pitkään la aamuisin ja hän sunnuntaisin. tehkää vaikka vuorolista kotitöistä jääkaapin oveen, eläkä marttyyrina yritä tehdä kaikkea yksin. lähde lapsien kanssa ulos ja totea, että olisipa kiva tulla kotiin,jos miehesi ehtisi silläaikaa vaikkapa imuroimaan. älä painosta miestäsi vaan anna hänen itse hoksata ja kehu jälkikäteen hänen suoritustaan. miehiä ei voi pakottaa eikä ne kestä arvostelua. eli älä erehdy sanomaan mitään, jos siivous on tehty hutiloiden, ole tyyttyväinen että on edes jotain tehnyt. tässäpä jotain ensihätään=)
 
...että meillä isäntä on myös ERITTÄIN huono keskustelemaan.

Tosin tietää sen kyllä itsekin, on niin monta kertaa jo parisuhteessa "nostanut kytkintä", kun ongelmia on tullut ja "akka" alkanut "nalkuttaa" ja "jankuttaa" joistain "ongelmista".

On tässä itsekin oppinut venyttämään pinnaa äärimmilleen ja hillitsemään itseään, kun on yrittänyt ohjata miestä "sosiaalisempaan" suuntaan...huhhuh...

Se on vaan miehen luonteessa se tietty johtajan piirre, joka näkee aika pian punaista, kun nainen, jumalainen, kaunis, kiltti äitihahmo nousee sitä vastaan. Mies nostaa heti niskakarvansa pystyyn ja alkaa vimmatusti puolustella itseään. Luulee, että näyttää naisen silmissä heikommalta, jos myöntää omia virheitään. Menettäisi näin oman, vahvan asemansa naisen rinnalla.

Mun miehellä alkaa olla ikää sen verran (36), että alkaa jo elämänkokemusten perusteella rakentamaan palikoitaan oikein. Iso asia oli jo se, että ymmärsi ja myönsi käyttäytyvänsä väärin riita-tilanteissa. Vielä on kuitenkin paljon oppimista edessä.

Kyllä tässä koko ajan parempaan suuntaan ollaan menossa, vaikka niitä epätoivoisia ja vaikeita päiviä välillä onkin.

Tsemppiä Teille !
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2004 klo 20:56 Anuliini kirjoitti:
...että meillä isäntä on myös ERITTÄIN huono keskustelemaan.

Tosin tietää sen kyllä itsekin, on niin monta kertaa jo parisuhteessa "nostanut kytkintä", kun ongelmia on tullut ja "akka" alkanut "nalkuttaa" ja "jankuttaa" joistain "ongelmista".

On tässä itsekin oppinut venyttämään pinnaa äärimmilleen ja hillitsemään itseään, kun on yrittänyt ohjata miestä "sosiaalisempaan" suuntaan...huhhuh...

Se on vaan miehen luonteessa se tietty johtajan piirre, joka näkee aika pian punaista, kun nainen, jumalainen, kaunis, kiltti äitihahmo nousee sitä vastaan. Mies nostaa heti niskakarvansa pystyyn ja alkaa vimmatusti puolustella itseään. Luulee, että näyttää naisen silmissä heikommalta, jos myöntää omia virheitään. Menettäisi näin oman, vahvan asemansa naisen rinnalla.

Mun miehellä alkaa olla ikää sen verran (36), että alkaa jo elämänkokemusten perusteella rakentamaan palikoitaan oikein. Iso asia oli jo se, että ymmärsi ja myönsi käyttäytyvänsä väärin riita-tilanteissa. Vielä on kuitenkin paljon oppimista edessä.

Kyllä tässä koko ajan parempaan suuntaan ollaan menossa, vaikka niitä epätoivoisia ja vaikeita päiviä välillä onkin.

Tsemppiä Teille !
Rohkaiseva kirjoitus! Kiitos! =)
 

Yhteistyössä