mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

minä toivoisin jotain ihania pörröisiä aamutossuja, lahjakorttia johonkin hemmotteluun, mutta toisaalta olen itse tyytyväinen ja onnellinen kunhan lapsilla on mieluisia lahjoja. :)
mitä ostatte miehellenne lahjaksi , entä lapsille?
 
semma
Mä taisin saada jo lahjani Mies vähän vihjas siihen suuntaan, et olet saanut monen vuoden lahjat pankkoon.
Sain tuliterän auton alleni... mut mut se on mulle vain auto :/ Liikkumaväline... Suostuiskohan se siihen jos vaihdettais se puolet halvempaan ja saisin lopulla rahalla osataa mitä huvittaa???
Heh, ei varmaankaan :D :D

Niin joo,mulla on joka joulu sama ongelma mitä ostaa miehelle. Yleensä laitan lahjakortin jonnekkin shoppiin mis se tykkää käydä.

 
Olisi ihanaa, kun tulisi joku, ja tekisi joulusiivoukset ja leipomiset jne..
Tai ainakin olisi kaverina. Isoimmat lapset on muuttaneet pois kotoa, heistä ei tänä jouluna kaveria saa... Tulevat onneksi jouluksi kotiin.
Lahjakortti kosmetologille olisi mukava, en oikein tartte mitään.
Mutta jos joulupukki oikeasti olisi olemassa ja saisi toivoa jotain, niin voisin haluta uuden auton. Ja asuntolainankin joulupukki voisi maksaa pois :D
Lapsilta saan kynttilöitä, miksiköhän??? :xmas:

Olen kynttiläfriikki, miksei täällä ole kynttilähymiötä?? :xmas:
 
puhkis
aikuiselta poikapuoleltani toivoin, että ottaisi joskus velipuolensa pelaamaan tietsikalla pariksi tunniksi, niin päästäisiin isännän kanssa kahdestaan jonnekin. Nuoremmat olivat silloin jo 5 ja 7. Lahja jäi saamatta....
Nyt toivoisin, että saan vaan nukkua!
 
Hini harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 12:59 Vanha Mamma kirjoitti:
Mä haluaisin olla raskaana..... \|O \|O \|O
Siinä mulle joululahjaa olis... :D
Peesaan vaikka kylläpä lahjakortti kasvohoitoon tai johonkin muuhun hemmotteluun riittäisi :whistle:
 

Yhteistyössä