Mitä tykkäisit, istuisit kaveris kanssa iltaa kuppilassa ja ukkos yhtäkkiä tulis sinne

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
...ja jos en tästä holhouksen alle joudu niin ei varmaan semmoista tilannetta tulekaan...

Kuullut oon kyllä vastaavista...esim.eukko on perään tullut, kun ukolla on ollut väärä avain mukana...siis eri nippu, jossa kotiavain, mutta kun kumminkin oli oven avain mukana niin vähän sitä sitten ihmeteltiin, että mitä helv...tiä se sitä tuli kuppilaan vinkumaan...lie ukkoansa nolottanut ja nolotti ehkä toisen puolesta sitä kaveriakin... :ashamed: :ashamed:
 
Sanosin
kyllä että eino.tapani olen nyt kavereitten kanssa pitkästä aikaa ulkona,että mullaki on oikeus käydä ihmisten ilmoilla.
Sanosin että lähtee hoitamaan koiraa kotiin
 
Turkilmas
Mä häpeäisin silmät päästäni ja varmaan lähtisin miehen matkaan saadakseni tilanteen katkeamaan. Sitten nurkan takana antaisin miehelle ympäri korvia ja menisin takaisin juhlimaan tyttöjen kanssa.

Eikun oikeesti, en osaa edes kuvitella tuollaista tilannetta kun voin sadan prossan varmuudella luvata ja vannoa että noin ei tule koskaan käymään.
 
Soittasin äidilleni puhelun, josko se menis meille, kun mies on jättänyt pojan yksin ja itse olen jo juonut. Sitten pyytäisin portsaria poistamaan häiriötekijän (l. mieheni) ja joisin olueni rauhassa loppuun.. ja ehkä vielä pari lisää.

Onneksi näin ei pääsis mitenkään, missään, milloinkaan tapahtumaan. Jos miehellä ois oikeasti hätä, niin se soittas ja käskis tulemaan sairaalaan (ainoa syy miksi tuollaista pyytäs).
 

Yhteistyössä