Mitä viedä kahvipöytään tarjolle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiiän että näitä aloituksia varmaan ollut useampia tässä ajanmittaan , mutta kaipaisin kuitenkin ideoita , mitä viedä kun kyläilen naapurien luona? Lähinaapurustossa siis yhdellä perheellä tapana perjantaisin/ juhlapäivinä esim ystävänpäivänä kutsua kahville. Siellä on meidän lisäksi kaksi muuta naapuria. Me ollaan muutettu vasta reilu kuukausi sitten tänne, heillä tää kahvitteluperinne ollut jo pidempään käytössä.

Niin, ja nyt oon kiinnittänyt huomiota että eräs henkilö tarjoaa usein itse tekemäänsä rahkaa / moussea tms. Toisella naapurilla suklaalevy tai muuta suklaata. Perhe, jonka luokse menemme tarjoavat pullaa, donitsia ja jotain pikkusuolaista. Tämä näyttää siis olevan jonkinlanen "vakiintunut" malli näiden tarjoiluiden suhteen.

Itse vein ystävänpäivänä keksipaketin. Mitä mieltä olette, mikö olisi hyvä viedä. Tälläiseen tapaamiseen? Makeeta tulee aika paljon jos isänyäperhe tarjoaa pullaa ja sit on rahkaa ja suklaata, mutta onkohan nää perinteiset keksit luitenkik ihan kiva tuominen vai pitäiskö viedä jotain "omaperäisempää" ?

Tää ei oo nyt mikään elämää suurempi kysymys vaan ihan mielenkiinnosta kysyn :) ideoita?
 

Yhteistyössä