Mitä ylioppilaslahjaksi pojalle?

  • Viestiketjun aloittaja krista
  • Ensimmäinen viesti
krista
On siis naapurin poika, ei kummipoika eikä sukulainen.. Max 30e aattelin laittaa, mut ongelmana on et mitä sille oikeen hankkis.. Jos esim lahjakortti, niin minne? Rahaa pelkästään en haluis.. No kait tietyst sekki on yks vaihtoehto..
 
x
Lahjashekki on varmin vaihtoehto, saa sit käyttää rahat mihin haluaa. Jos jotain haluais ostaa, niin esim. Arabian astiat on varmasti käyttökelpoisia kun muuttaa opiskelemaan.
 
marina
Ihan rahaa meillä ainaskin poika toivoo! Tai jos lahjakorttia, niin luulen, että juuri kirjakauppaan tai levy/pelikauppaan.. Tosiaankin vaikealta tuntuu juurikin pojalle lahjaa keksiä, ja vallankin näin "euro-aikaan"!
 
jap
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:
Mä aion hankkia miehen sukulaispojalle tinaiset viinamitat (ja taskumatin?). Sellaiset aikuisten vehkeet, jotka jää sitten muistoksi ja myöhempään käyttöön. Maksaa muutaman kympin.
Meillä ei olisi käyttöä tollasille, kun ei käytä alkoholia lainkaan..Toivottavasti tunnet lahjansaajan niin hyvin, ettei mene lahja hukkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:
Mä aion hankkia miehen sukulaispojalle tinaiset viinamitat (ja taskumatin?). Sellaiset aikuisten vehkeet, jotka jää sitten muistoksi ja myöhempään käyttöön. Maksaa muutaman kympin.
Meillä ei olisi käyttöä tollasille, kun ei käytä alkoholia lainkaan..Toivottavasti tunnet lahjansaajan niin hyvin, ettei mene lahja hukkaan.
Samoin, toi lahja lähtis heti spr:n kirpparille kiertoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja jap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:
Mä aion hankkia miehen sukulaispojalle tinaiset viinamitat (ja taskumatin?). Sellaiset aikuisten vehkeet, jotka jää sitten muistoksi ja myöhempään käyttöön. Maksaa muutaman kympin.
Meillä ei olisi käyttöä tollasille, kun ei käytä alkoholia lainkaan..Toivottavasti tunnet lahjansaajan niin hyvin, ettei mene lahja hukkaan.
Samoin, toi lahja lähtis heti spr:n kirpparille kiertoon.
Näin vois kyllä käydä. =)
 

Yhteistyössä