Mitäs mieltä tästä "äitiyspakkauksesta"?

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
"nanna"
Minusta törkeää lähteä rahastamaan äitiyspakkauksilla. Kertakaikkiaan törkyhintainen paketti noista vermeistä.
Mun mielestä ei oo mitenkään törkeetä. Ulkomaillehan noi sitäpaitsi menee. Vai pitäiskö Suomen Kelan lahjoittaa pakkaus myös kaikille ulkomaalaisille synnyttäjille?

Onko sekin susta törkeetä, että Suomessa ihmiset myy näitä maksutta saamiaan tuotteita?

Oli kiva lukea tuolta asiakkaiden kommentteja. Hienoa, että pakkausta on saatu vientiin!
 
....
[QUOTE="nanna";30685751]Mun mielestä ei oo mitenkään törkeetä. Ulkomaillehan noi sitäpaitsi menee. Vai pitäiskö Suomen Kelan lahjoittaa pakkaus myös kaikille ulkomaalaisille synnyttäjille?

Onko sekin susta törkeetä, että Suomessa ihmiset myy näitä maksutta saamiaan tuotteita?

Oli kiva lukea tuolta asiakkaiden kommentteja. Hienoa, että pakkausta on saatu vientiin![/QUOTE]

No kyllä minä sen tiedän että monen mielestä on ihan ok rahastaa millä vaan.

Toki suomen ei tarvitse koko maailmalle lahjoittaa pakkausta, missä sellaista väitän? Minusta vaan on törkeää että viedään ihmisiltä rahat pois, käyttäen hyväksi tätä suomalaista ideaa jonka alkuperäinen tarkoitus on kaikkea muuta kuin rahastaa ihmisiä.

Minusta Suomessa kirppareilla näiden myynti on eri asia jo siinä mielessä, että täällä kaikilla on mahdollisuus saada se paketti itsekkin, eikä tarvi maksaa itseään kipeäksi. Ja rahastukseksi niitä summia ei oikein voi kutsua...

Onneksi on heitäkin jotka kerää näitä pakkauksia ja jakaa sen alkuperäisellä idealla. Suomalaiset naisethan kerää noita käytettyjä tavaroita ja vaatteita, pakkaa ne laatikkoon ja lähettää ilmaiseksi romaniaan tm jossa niitä oikeasti tarvitaan. Siinä oikeasti hieno ja jalo idea, josta voisi uutisoida enempi kuin näistä ideavarkaista, toisten rahastajista.
 

Yhteistyössä