mitäs mieltä tästä.. kun mun ex tumputta,puhuu lasten teosa ym

  • Viestiketjun aloittaja naanu
  • Ensimmäinen viesti
naanu
eli oon ollut 8v nykyisen ukkelini kanssa.
aikoinani jätin exäni tosi paskamaisesti kun oltiin 9kk oltu yhdessä
siltikin exä alku kiukun jälkeen halus olla mun kaveri
eli moneen vuoteen ei kuulunut mitään kunnes löysi mut facebookissa sen jälkeen ollaan meseilty jotain joskus kirjoteltu ihan tavis asioita tietää et mäseurustelen ja on 3 lasta ja itekkin seukkaa

MUTTA
nyt on aina alkanu soittaan kun on huppelissa n. 1x/2kk aikana (no välillä selvinkin päin)
mut meno on ihan päätähuimaava.. eli kyselee haluanko lapsen sen kans,ja mikä huipuin yx kerta alka tumputtaan ku puhuttiin mä olin siinä niinku et öö..mitä sää siä ähkit ni tumputti kerto kyllä mä olin ihan sanaton no sit hyökkäs sen tyttöystävä huoneeseen ne puhu jotain ja mä nauraa kräkätin vaan luuris.. no tyttöystävä läx ja tää jatko tumputtamista myös mesen wep kamerassa on 2x runkuttanut ..kyselee multa mielpiteitä vehkeestään..
ja kertoo mitä haluais tehdä mulle ym..

yhdessä väiheessä vielä väitti et mun esikko ois sen vaikka välissä oli 16kk kun tyttö synty ja siitä kun erosin tästä exästä..

nyt en oo enään pariin puheluun vastannu kun en tiä mitä ajatella..

kertokaas te mitä tää herättää teissä =) =) muuta kun et on outoo..
 
No
Ai mitä herättää meissä?

Ööö.... no kolmen lapsen äiti on kahdesti katsellut mesen webbikamerassa kun exä runkuttaa ja kerran puhelimessa kuunnellut. Kuunnellut ehdottelua lapsenteosta, kyselyjä navanalusasioista ym.

Itse olisin sulkenut keskusteluikkunan/luurin ja tehnyt harvinaisen selväksi että nyt loppuu tuo.

Mutta kaipa se on jollain tasolla ymmärrettävää että sua imartelee eksän huomio. Ja varsin ymmärrettävää että eksääs kiinnostaa nainen joka suostuu katteleen sen runkkausta netissä.
 
mie
No tollasiihan ne miehet on. Joko teet heti selväksi että lopettaa tollasen tai sit se jatkaa sitä niin kauan kun se ajattelee ettet säkään moksiskaan ole kun et kerran kiellä. Oma valinta!
 
mie
No elkää mollatko, se saattaa varmaan imarrella jollainlailla ja tuoda piristystä arkeen. Mutta totta että turha meidän mielipidettä on kysyä, ite sä päätät kauanko tota jatkuu. Sä joko haluut kuunnella tollasta tai et!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
" kyselee multa mielpiteitä vehkeestään..
ja kertoo mitä haluais tehdä mulle ym.. "

perheenäiti siellä sitten harrastaa puhelinseksiä exänsä kanssa!!!
itseasiassa en mä kaikkia oo kestänyt.. useempaan otteeseen sanonut juu tää meni tähän moikka.. ja kun kyselee kaikkee (ja siis toi oli vaan muutama hassu juttu) niin en oo vastaillut mihinkään.. oon ohittanut kysymyksen,lyönyt luurinnkorvaan tai muuta vastaavaa..
ainut mihin oon sortunut niin n. 3min kuunteluun ja 2 kattomiseen osittain..
onhan se kiva kattella =) ite ku jo tämmönen vanha pieru =)
 
ihan ot
Ps. Mitä mieltä sä ap oisit, jos sun ukolles soittais sen exä ja se nainen levittelis alapäätään mesekamerassa ja tyydyttäis itseäs miehesi nähden? Oisko kivaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
" kyselee multa mielpiteitä vehkeestään..
ja kertoo mitä haluais tehdä mulle ym.. "

perheenäiti siellä sitten harrastaa puhelinseksiä exänsä kanssa!!!
itseasiassa en mä kaikkia oo kestänyt.. useempaan otteeseen sanonut juu tää meni tähän moikka.. ja kun kyselee kaikkee (ja siis toi oli vaan muutama hassu juttu) niin en oo vastaillut mihinkään.. oon ohittanut kysymyksen,lyönyt luurinnkorvaan tai muuta vastaavaa..
ainut mihin oon sortunut niin n. 3min kuunteluun ja 2 kattomiseen osittain..
onhan se kiva kattella =) ite ku jo tämmönen vanha pieru =)
niin,että exä on sit joku nuori atleetti vai :whistle: tosiaan,mieti sulattaisitko mieheltäsi saman,että hän mesettelee ja harrastaa puh/nettiseksiä exänsä kanssa..jos teillä ei ole muuta yhteistä kun menneisyys,niin kaiketi voitte jutella kun tapaatte sattumalta jossain?

ainakin niin mä tekisin..mutta jokainen tavallaan =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
" kyselee multa mielpiteitä vehkeestään..
ja kertoo mitä haluais tehdä mulle ym.. "

perheenäiti siellä sitten harrastaa puhelinseksiä exänsä kanssa!!!
itseasiassa en mä kaikkia oo kestänyt.. useempaan otteeseen sanonut juu tää meni tähän moikka.. ja kun kyselee kaikkee (ja siis toi oli vaan muutama hassu juttu) niin en oo vastaillut mihinkään.. oon ohittanut kysymyksen,lyönyt luurinnkorvaan tai muuta vastaavaa..
ainut mihin oon sortunut niin n. 3min kuunteluun ja 2 kattomiseen osittain..
onhan se kiva kattella =) ite ku jo tämmönen vanha pieru =)
niin,että exä on sit joku nuori atleetti vai :whistle: tosiaan,mieti sulattaisitko mieheltäsi saman,että hän mesettelee ja harrastaa puh/nettiseksiä exänsä kanssa..jos teillä ei ole muuta yhteistä kun menneisyys,niin kaiketi voitte jutella kun tapaatte sattumalta jossain?

ainakin niin mä tekisin..mutta jokainen tavallaan =)
ei tavata.. sitä pelkoo ei tuu.. asuu niiiiin kaukana..
tosiaan paljon puhuttu ihan normi asioitakin mutta KÄNNISSÄ alkaa sit tuleen nää ei normaalit asiat.. soitti tossa maanantaina viimex ja ihanpuhuttiin niitä näitä ei ollu mitään kamaluuksia eikä sinne päinkään.. kuulumiset,säät,tekemiset,töyt ymperus kuulumisia..
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
" kyselee multa mielpiteitä vehkeestään..
ja kertoo mitä haluais tehdä mulle ym.. "

perheenäiti siellä sitten harrastaa puhelinseksiä exänsä kanssa!!!
itseasiassa en mä kaikkia oo kestänyt.. useempaan otteeseen sanonut juu tää meni tähän moikka.. ja kun kyselee kaikkee (ja siis toi oli vaan muutama hassu juttu) niin en oo vastaillut mihinkään.. oon ohittanut kysymyksen,lyönyt luurinnkorvaan tai muuta vastaavaa..
ainut mihin oon sortunut niin n. 3min kuunteluun ja 2 kattomiseen osittain..
onhan se kiva kattella =) ite ku jo tämmönen vanha pieru =)
No mikäs siinä, jos susta on kiva kattella kun ex runkkaa niin eihän siinä mitään. Anna miehelleskin lupa kattella exiensä alapäätä ja kuunnella tuhmia juttuja puhelimessa, niin sithän kaikilla on kivaa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
" kyselee multa mielpiteitä vehkeestään..
ja kertoo mitä haluais tehdä mulle ym.. "

perheenäiti siellä sitten harrastaa puhelinseksiä exänsä kanssa!!!
itseasiassa en mä kaikkia oo kestänyt.. useempaan otteeseen sanonut juu tää meni tähän moikka.. ja kun kyselee kaikkee (ja siis toi oli vaan muutama hassu juttu) niin en oo vastaillut mihinkään.. oon ohittanut kysymyksen,lyönyt luurinnkorvaan tai muuta vastaavaa..
ainut mihin oon sortunut niin n. 3min kuunteluun ja 2 kattomiseen osittain..
onhan se kiva kattella =) ite ku jo tämmönen vanha pieru =)
No mikäs siinä, jos susta on kiva kattella kun ex runkkaa niin eihän siinä mitään. Anna miehelleskin lupa kattella exiensä alapäätä ja kuunnella tuhmia juttuja puhelimessa, niin sithän kaikilla on kivaa?
niin =) =)
 
Hmm...mun mielestä iljettävää kattella exän vehjettä ja kuunnella tuhmia puheita :$

Sun pitäis ajatella että miltä tuntuis jos sun mies kattelis exänsä alapäätä ja itsetyydytystä ja viä puhelis tuhmia puhelimessa :/ Veikkaanpa ettei se kivalta susta tuntuis... Ehkä sun pitää lopettaa koko yhteydenpito exääsi eli et vastaa kun se soittaa etkä puhu sen kans edes mesessä. Ei tollanen ole normaalia... Jotenkin saattais olla jopa hieman pelottavaa tollanen käytös exältä; mistä sen tietää mitä sen päässä liikkuu...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Hmm...mun mielestä iljettävää kattella exän vehjettä ja kuunnella tuhmia puheita :$

Sun pitäis ajatella että miltä tuntuis jos sun mies kattelis exänsä alapäätä ja itsetyydytystä ja viä puhelis tuhmia puhelimessa :/ Veikkaanpa ettei se kivalta susta tuntuis... Ehkä sun pitää lopettaa koko yhteydenpito exääsi eli et vastaa kun se soittaa etkä puhu sen kans edes mesessä. Ei tollanen ole normaalia... Jotenkin saattais olla jopa hieman pelottavaa tollanen käytös exältä; mistä sen tietää mitä sen päässä liikkuu...

ollut kyllä mielessä.. ja joku kysy iästä niin en viitti mainostaa kauheesti mut alle 30v ollaan molemmat =)

mutta selvänä se on ihan mukava naureskellaan ja voidaan puhua järkevästi ihan pitkiäkin puheluita mut sit ku on nää kännijaksot..niinku juhannuksena soitteli 3 päivänä peräkkäin joista vaan yhtenä päivänä vastasin jollon oli siisse runkutus.. käskin mennä selviään ja soittelee ku on selvä. no kahtena päivänä soitti en vastannu.. maanantaina soitti jollon vastasin ja oli taas ihan normi.. kysyin muistiko mitä sekoili javäitti muistavansa..
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja naanu:
eli oon ollut 8v nykyisen ukkelini kanssa.
aikoinani jätin exäni tosi paskamaisesti kun oltiin 9kk oltu yhdessä
siltikin exä alku kiukun jälkeen halus olla mun kaveri
eli moneen vuoteen ei kuulunut mitään kunnes löysi mut facebookissa sen jälkeen ollaan meseilty jotain joskus kirjoteltu ihan tavis asioita tietää et mäseurustelen ja on 3 lasta ja itekkin seukkaa

MUTTA
nyt on aina alkanu soittaan kun on huppelissa n. 1x/2kk aikana (no välillä selvinkin päin)
mut meno on ihan päätähuimaava.. eli kyselee haluanko lapsen sen kans,ja mikä huipuin yx kerta alka tumputtaan ku puhuttiin mä olin siinä niinku et öö..mitä sää siä ähkit ni tumputti kerto kyllä mä olin ihan sanaton no sit hyökkäs sen tyttöystävä huoneeseen ne puhu jotain ja mä nauraa kräkätin vaan luuris.. no tyttöystävä läx ja tää jatko tumputtamista myös mesen wep kamerassa on 2x runkuttanut ..kyselee multa mielpiteitä vehkeestään..
ja kertoo mitä haluais tehdä mulle ym..

yhdessä väiheessä vielä väitti et mun esikko ois sen vaikka välissä oli 16kk kun tyttö synty ja siitä kun erosin tästä exästä..

nyt en oo enään pariin puheluun vastannu kun en tiä mitä ajatella..

kertokaas te mitä tää herättää teissä =) =) muuta kun et on outoo..
Aikuinen äiti-ihminen ei kirjoita "läx", "exä" jne. Ja mikä on wep-kamera. Kasva aikuiseksi!

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja naanu:
eli oon ollut 8v nykyisen ukkelini kanssa.
aikoinani jätin exäni tosi paskamaisesti kun oltiin 9kk oltu yhdessä
siltikin exä alku kiukun jälkeen halus olla mun kaveri
eli moneen vuoteen ei kuulunut mitään kunnes löysi mut facebookissa sen jälkeen ollaan meseilty jotain joskus kirjoteltu ihan tavis asioita tietää et mäseurustelen ja on 3 lasta ja itekkin seukkaa

MUTTA
nyt on aina alkanu soittaan kun on huppelissa n. 1x/2kk aikana (no välillä selvinkin päin)
mut meno on ihan päätähuimaava.. eli kyselee haluanko lapsen sen kans,ja mikä huipuin yx kerta alka tumputtaan ku puhuttiin mä olin siinä niinku et öö..mitä sää siä ähkit ni tumputti kerto kyllä mä olin ihan sanaton no sit hyökkäs sen tyttöystävä huoneeseen ne puhu jotain ja mä nauraa kräkätin vaan luuris.. no tyttöystävä läx ja tää jatko tumputtamista myös mesen wep kamerassa on 2x runkuttanut ..kyselee multa mielpiteitä vehkeestään..
ja kertoo mitä haluais tehdä mulle ym..

yhdessä väiheessä vielä väitti et mun esikko ois sen vaikka välissä oli 16kk kun tyttö synty ja siitä kun erosin tästä exästä..

nyt en oo enään pariin puheluun vastannu kun en tiä mitä ajatella..

kertokaas te mitä tää herättää teissä =) =) muuta kun et on outoo..
Aikuinen äiti-ihminen ei kirjoita "läx", "exä" jne. Ja mikä on wep-kamera. Kasva aikuiseksi!
kyllä mä mielestäniaikuinen oon =) lähempänä 30w kun 20w =)
eix se tietokoneessa olekkaan wep- KAMI NIIN MIKÄS SITTEN.. mä ainakin oon aina sanonut wep ..
 

Yhteistyössä