Mitäs sanotte: Mun mies ei oo koskaan vaihtanu vaippaa meidän lapsille.

  • Viestiketjun aloittaja vera
  • Ensimmäinen viesti
vieras
no todella outoa!! miks ei vaihda? Jos sä käyt kaupassa ja pitäs vaihtaa kakat, niin odottaako lapsi kakat housuissa äitiä? kyllä se on isinkin hommaa. mun mies ihmettelee suuresti tätä kun kerroin! outo isi teillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vera:
ei mitään mut ajattelin kysyä et herättääkö se mitään fiiliksiä.
no eipä herättänyt, mutta aloin pohtimaan mitä oma siippa ei ole varmaan koskaan tehnyt ja tuli mieleen ettei ole tainnut koskaan pestä wc-pyttyä..
 
Mun korviin kuulostaa tosi omituiselta, tulee mieleen että mies on varmaan ollut vankilassa tai muualla kaukana lasten vaippa-aikana, koska kyllähän samassa taloudessa asuessa tuollaisen tilanteen luulisi tulevan edes joskus eteen!
 
ei vetele meillä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no itseasiassa ei ole paria tuntia kauempaa hoitanut lasta ja sen aikaa pärjäsi samassa vaipassa. arvoitus on mitä tapahtuis sitten jos sattuis kakka yllättämään.
Mä oisin kyllä jo vaihtanu tollasen miehen!!! Ja miksiköhän ei vaihda vaippoja?
 
ninni
meillä mies olisi tosi mielellään vaihtamatta ja yrittää aina luistaa hommasta. Ei onnistu :D kömpelöä on vieläkin vaikka vauva jo 9 kk, mutta vaippa vaihtuu... harvoin tosin. Minulla päävastuu
 
ap
laittaisin vaihtamaan vaippoja vaan kun ei vaihda. hirveä jääräpää on ja lähtee ulos korjaamaan autoa jos vihjaankin jotain siihen suuntaan että jotku miehet ihan oikeesti vaihtaa joskus vaippoja...
 
Äiti!
Meillä on neljä lasta ja mies on vaihtanut vaipat yhteensä noin 10-20 kertaa. Ei ole pitänyt vauvoja juurikaan sylissä, mutta jutellut ja pelleillyt niille toki! Isompien kanssa touhuaa ihan mielellään - tai no, pitäähän tuota joskus potkia siihenkin hommaan : )) Rakastaa lapsiaan valtavasti ja näyttää sen monin tavoin joka päivä, mutta jotenkin vaan kokee itsensä kömpelöksi hoitamaan vauvaa.
 

Yhteistyössä