Mitäs täällä on tapahtunut...

vierailija
Harmaa / harmaat kiusaajat ja paskaa puhuvat on syynä suljettuun mustien ketjuun. The ketju alkoi täyttyä harmaiden laittamista kiusaamis/ juoruiluviesteistä. Mustat sai ja saa edelleen paskaa niskaansa harmaalta/ harmailta.
 
vierailija
Eli samanlainen meno, mut sillä erotuksella ettei hiekkaleluja jaeta :LOL:
Harmaiden osalta homma meni liian törkeäksi. Ei ole enää ollut kiva kirjoittaa etusivulle mitään harmaan / harmaiden hyökätessä kimppuun. :/
Jokainen musta nikki on saanut ja saa törkeää paskaa niskaan / haukkumista vuorollaan. Ei ole mukava tunnelma / hauskoja ketjuja ei ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
Juu... Elämä on tosissaan löytynyt näiden poissaolo vuosien aikana ja juu... Mamut raiskaa... Jotkut niistä, ja en...itse en oo kyllä orjuuntunut pakkoruotsista. Se nyt vaan on pakollinen paha.
Seuraavaksi joku tulee haukkumaan sinut suvakiksi, kun noin menet sanomaan :giggle: Sen tuo toinen unohti nykyisestä palstamenosta mainita. Ja Paulan spämmäyslinkitykset iänikuisen vanhoihin ketjuihin. Ei paula ennen täällä noin esiintynyt, jos ei sitten ollut se iänikuinen vääristä diagnooseista valittaja, joka toisti sen saman valitusrimplansa aika ajoin.

Täytyy tunnustaa, etten sinua saa wanhalta mieleeni, keittiksen ja Jätkän muistan ja Pepparistakin on jonkinlainen mielikuva.

Joku jaksaa käydä raportoimassa täällä ketjun ihmissuhdetilanteita jatkuvasti, aivan kuin asiasta kiinnostuneet eivät itse halutessaan viitsisi käydä lukemassa:ROFLMAO:
 
Seuraavaksi joku tulee haukkumaan sinut suvakiksi, kun noin menet sanomaan :giggle: Sen tuo toinen unohti nykyisestä palstamenosta mainita. Ja Paulan spämmäyslinkitykset iänikuisen vanhoihin ketjuihin. Ei paula ennen täällä noin esiintynyt, jos ei sitten ollut se iänikuinen vääristä diagnooseista valittaja, joka toisti sen saman valitusrimplansa aika ajoin.

Täytyy tunnustaa, etten sinua saa wanhalta mieleeni, keittiksen ja Jätkän muistan ja Pepparistakin on jonkinlainen mielikuva.

Joku jaksaa käydä raportoimassa täällä ketjun ihmissuhdetilanteita jatkuvasti, aivan kuin asiasta kiinnostuneet eivät itse halutessaan viitsisi käydä lukemassa:ROFLMAO:
Siinäpä haukkuu, jos sen elämää helpottaa :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä