Miten aiotte selvitä ensi viikon megahelteistä ?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
huh
Mä kaivan jo kellaria itselleni johon tulee joka seinälle pakastin sängyksi per henkilö.
Keskellä kellarihuonetta on tuuletinsaareke ja jääpaloja syöksevä kone joka valmistaa myös kylmiä juomia joita pingviini tarjoilee perheellemme.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mä kaivan jo kellaria itselleni johon tulee joka seinälle pakastin sängyksi per henkilö.
Keskellä kellarihuonetta on tuuletinsaareke ja jääpaloja syöksevä kone joka valmistaa myös kylmiä juomia joita pingviini tarjoilee perheellemme.
:D Meinasin ilmoittaa muuttaaniu kosteankylmään kellariimme, mutta ehdit näköjään ensin :D
 
minmin
Olen töissä, kuumassa toimistossa jossa ilmastointi ei toimi eikä ikkunoita saa auki. Ikkunaa koko yksi seinä, eteläään päin tietysti. Pieni pöytätuuletin on josta tulee pientä ilmavirtaa kunhan se on metrin päässä. Oliskos vinkkejä?
 
Ego
Paistutaan kotona :/ Pitää ostella verkkojuttui lisää että yöllä viilenisi kämppä kunnolla. Kissat helisemässä tällasilla helteillä. Ja itekin, mutta meen pakastimeen huilailee :D
 
miehellä alkaa onneks loma niin päästään mökeille uimaan. Kotona jos käydään ja on tajuttoman kuuma niin on onneks toi ilmalämpöpumppu millä saa hetkessä kämpän raittiiks. Jäätelöä syödään niin paljon että kesän jälkeen ei tee mieli edes kurkata jäätelöaltaaseen kaupassa. Kissalle laitetaan märkä froteepyyhe pakkaseen ja hetken päästä otetaan pois ja annetaan viilennystä kissalle sillä kun se ei uimisesta perusta.
 
Muumibuumi
Musta on ihana kun kerrankin on lämmintä. Toivottavasti myös kainuussa ja rovaniemellä, kun lähdetään sukuloimaan.. Hypätään jokaiseen järveen joka matkalla tulee vastaan :D
 
Tarkennan vielä että ei mulla oo mitään hellettä vastaan, mä rakastan kuumia kesäpäiviä vähällä vaatetuksella :heart: mutta välillä pitää viilentää ettei tuu huono olo ja jäätelö ja uiminen on aika mukavia keinoja siihen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Olen töissä, kuumassa toimistossa jossa ilmastointi ei toimi eikä ikkunoita saa auki. Ikkunaa koko yksi seinä, eteläään päin tietysti. Pieni pöytätuuletin on josta tulee pientä ilmavirtaa kunhan se on metrin päässä. Oliskos vinkkejä?
Apua... juo paljon vettä, mieluiten kivennäisvettä!
 
vieras
En tiedä. Alkaa jo riittämään helteet. Tai mukavaahan se on kun lämmintä, siis LÄMMINTÄ! Mutta kun mittari pysyy +20 asteessa ja sellainen mukava viilentävä tuuli ja yöt +5 astetta.
 

Yhteistyössä