Miten aiotte selvitä ensi viikon megahelteistä ?

  • Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Taidan lopettaa saikun ja mennä töihin kylmäkaappiin asumaan |O Nämä helteet muuten tappaa mut vielä. Eilen olin vaihteeksi tiputuksessa tän raskausoksentelun takia, mikä on vaan pahentunut tässä kuumuudessa.
 
Huuh
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Taidan lopettaa saikun ja mennä töihin kylmäkaappiin asumaan |O Nämä helteet muuten tappaa mut vielä. Eilen olin vaihteeksi tiputuksessa tän raskausoksentelun takia, mikä on vaan pahentunut tässä kuumuudessa.
Mullakin pahentunut pahoinvointi... Toivottavasti en joudu tiputukseen, eilenkin oli jo aikas hutera olo... :(
 
Kohta kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja En tosiaan tiedä:
Joku vois vaikka ottaa tän mun raskausmasun, turvotukset ja pahoinvoinnit muutamaks päivää...
Sama homma täällä :( Ja töissä, KUUMASSA, on pakko olla vielä ens viikolla... Kotona ei lämpötila laske yölläkään alle 26 asteen, että kiva kiva...
 
vieras
Mitkä megahelteet? Laitoin 5 satunnaista paikkakuntaa syyniin 5 vuorokauden säätä kun tutkin ja ihan samanlaisia helteitä sitä on ensi viikolle luvassa mitä tällekin. Mikä niistä tekee nyt sitten megahelteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Olen töissä, kuumassa toimistossa jossa ilmastointi ei toimi eikä ikkunoita saa auki. Ikkunaa koko yksi seinä, eteläään päin tietysti. Pieni pöytätuuletin on josta tulee pientä ilmavirtaa kunhan se on metrin päässä. Oliskos vinkkejä?
Apua... juo paljon vettä, mieluiten kivennäisvettä!
Viehän sinne vaikka toinen tuuletin!!
 
vieras
Pysyn sisätiloissa ja pidän ilmalämpöpumpun jäähdyttimen päällä nauttien lähes arktisesta sisäilmasta. Tai sitten poistun vain astuakseni autoon, jossa on ilmastointi, käydäkseni marketissa jossa on hyvä ilmanvaihto ja mukavan viileä, suuri kylmäallasalue. Illalla löylyt saunassa jotta hiki lähtee.
 

Yhteistyössä