miten asutte?

Maalla, 10 min päässä kaupungista, omakotitalossa jossa asuinneliöitä 165 ja makkareita viis (joista yksi työhuoneena/kirjastona)... Tontti on iso, 2650 neliöö ja alueella paljon nuoria perheitä, joten viihdytään hirveän hyvin. Meitä on tällä hetkellä kolme, Isä, Äiti, Poika 2,5 vee ja alkukesästä toivon mukaan tulee perheeseen jatkoa. Lemmikkeinä kaksi kissaa. Tilaa riittävästi vaan ei koskaan liikaa... =)
 
Olen jo saattanut vastata kun en muista.

Omassa uutena 2007 ostetussa paritalossa, jossa on kokoa 90 neliötä plus varastot ja auton tilat. Yksi 2,5-vuotias lapsi. Toinen tulossa vuoden alussa. Isohkon kaupunkimme keskustaan 5km.
 
Mies, minä ja ihana 2-vuotias tytär asumme 156m2 omakotitalossa, 5h+3kph+k+wc+s lisäksi apukeittiö ja varasto. On ollut äydellinen meille. Kesäisin kuitenkin vietetään suurin osa ajasta loma-asunnolla, olisikohan reilut 170m2, minun vanhempieni omistuksessa mutta kokonaan meidän käytössämme.
 
Minä, mies, masuasukki ja koiruus asustamme omaa 77m2 rivitalokolmiota todella rauhallisella takapihalla ja lapsiystävällisella asuinalueella. Siinä pitäisi pärjätä niin pitkälle kunnes talokuume iskee :D
 
Zoe-F
Minä mies koira ja tuleva vaava.
77m2 kerrostaloasunto "keskustan" kupeessa ja upeat näkymät (metsää, niitty) keittiön ja makuuhuoneen ikkunoista. Parvekkeelta näkyykin sitten hautausmaa. Ollaan miehen kanssa jo paikat valittu :p
 
Nyt täytyy kehua! =) Vasta asuimme 50 neliöisessä kaksiossa, mieheni ja kaksi lastamme ja nyt juhannuksena muutimme omaan 100 neliön omakotitaloon lähelle kylän keskustaa, jossa mahtava, lähes 3000 neliön tontti! Perunamaat ja marjapensaat..Vanha talo, jossa pihassa lapsille ihania kiipeilypuita, upea hirsikota, jossa porontaljat ja aito lapin tunnelma omalla pihamaalla ja piiloja sekä kokonaan aidattu tontti: ei tarvi lapsiakaan koko ajan vahtia!! Pientä pintaremonttia vain vanhan pariskunnan jäljiltä, mutta ihana rempata omaa ja käyttää vain mielikuvitusta.. :heart:
 

Yhteistyössä