Miten iskeä varattu mies?

  • Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
Olisi kiikarissa yksi namupala. On isä mutta lapset jo yläaste iässä ja ammattikoulussa. Mikä varattuihin tepsii? :) Olen paljon nuorempi tätä miestä ja se varmaan yksi valtti minulle.
 
Ihan samoja kuin ei-varattuihin, voi tietenkin olla että niitä keinoja on oltava huomattavasti enemmän kuin jollekin epätoivoiselle ja kaikista namuimmat palat ei ole iskettävissä sittenkään millään keinoin.
 
"vieras"
Sä olet varmaan trolli. Kukaan järkevä nainen ei kysyisi tollaista. Kuten ei myös kukaan järkevä mieskään sellaista, että miten pääsisin panemaan varattua.
Jos ne ei sitä itse tiedä, ne on joko tosi onnettomia räpelöitä tai sitten trolleja.
 
Jaa-a, riippuu varmaan miehestä. Mikäli mies ei ole ennenkään vaihtanut naista usein, ei välttämättä nytkään. Monesti menee niin että sitä ensin kiinnostuu, mutta sitten tajuaa kuitenkin että vanhassa vara parempi.
 
Saraldo
Se, että lapset on jo vanhempia, ei tee siitä miehestä yhtään vapaampaa... Mä en ainakaan haluaisi miestä, joka jättäisi vaimonsa mun takiani. Meinaan jos se tekee sen sille vaimolleen, niin mikä estäisi häntä tekemästä saman mulle.
 

Yhteistyössä