miten miehenne suhtautuu lapseen

  • Viestiketjun aloittaja villen äiti
  • Ensimmäinen viesti
villen äiti
kyselisin vaan etä osallistuuko miehenne lapsen/lasten hoitoon??? minulla ja villellä kävi tuuri, meillä on kyllä oikea kultakimpale. mieheni on villelle loistoiskä... :heart:
 
Meillä iskä on viä tammikuuhun asti armeijassa, mut ainaku pääsee lomille äiti saa ottaa rennosti ja isukki syöttää sekä leikkii ja neiti tykkää ku saa pelleellä iskän kans...
Parempaa isää en voisi lapselleni toivoa.. :heart:
 
piia86
Mieheni on ´jo raskausaikana hyvin mukana kaikessa.
Hänellä on jo kaksi lasta, joten lienee konkari noissa jutuissa. vaikken minäkään mikään aloittelija lasten kanssa ole, vaikkka omia ei vielä olekaan. muutama viikko enää odotusta jäljellä(6).

 
Meillä mies kyllä osaa syöttää, vaihtaa kakka vaipat , tiskata, tehdä ruokaa ja leikkiä lapsen kanssa! Olen siis ihan tyytyväinen vaikka joudunkin yleensä hantä pyytämään jotta hommia tekisi. Osallistuva on!
 
Voih. Meillä mies paljon poissa, tänään nähtiin taas, ja hän oli suunnitellut jo sitä, että miten vauvan sänky saadaan makuhuoneeseen mahtumaan, ja keksinyt ongelmaan ratkaisunkin. :) Vauvan kuulumisia kyselee ja on ihanasti odotuksessa mukana.

Onko muilla jonka miehellä on jo lapsia, tälläistä tyhmää,kamalaa tunnetta joskus, että mitä jos mies ei rakastakkaan tätä teidän lasta yhtäpaljon kuin edellisiään?
Tiiän että tuollaista ei varmaankaan saisi edes miettiä, ja tottakai mies rakastaa tätä meidän lasta aivan yhtä paljon kuin kahta edellistä!! Välillä vaan tulee tuollaisia kauheita ajatuksia päähän..
 
nimetön
hankkiuduin raskaaksi, koska kultani niin halusi. Nyt kun minä oksennan kippurassa ja olen äreä peikko, äijää kaduttaa... nyt on vasta tajunnu, ettei tää ollu mikään fiksuin veto tähän väliin... :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2004 klo 16:22 nimetön kirjoitti:
hankkiuduin raskaaksi, koska kultani niin halusi. Nyt kun minä oksennan kippurassa ja olen äreä peikko, äijää kaduttaa... nyt on vasta tajunnu, ettei tää ollu mikään fiksuin veto tähän väliin... :headwall:
Voi pyhä jysäys..... :eek:

Hankkiudut raskaaksi koska mies halusi? :x Ja millanen mies? joka nyt olisi valmis peruuttamaan koko jutun? Jestas. :ashamed:
 

Yhteistyössä