Miten mua jotenki epäilyttää kun Kim ja Trump on suunnilleen bff

En copypasteta sitä juttua tähän ettei yhden harmaan viikonloppu mene copypastetuksesta pilalle. Mut tuossa:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201806152201018655_ul.shtml

"Juu me Donaldin kans soitellaan ja vaihdetaan parhaat vinkit auton jakopäänhihnan vaihtoon".

Mun vaihtoehdot:
-joko tää on teatteria, jotain vapaamuurarimeininkiä tms. Tuo rauha syntyi liian nopeasti.
- Trump kun ei ole rauhantekijänä kovin kunnostautunut kuten monien jumaloima Obama, ja se haluaa tästä kunnian itselleen. "Sain sentään yhden rauhan aikaiseksi kun 50 muun maan kanssa on sukset ristissä!"
-Rauha syntyi koska molemmat on maailmassa aika yksin, ja heitä yhdistää palikkuus.

Mutta sympatiseeraan siis Trumppia enemmän kuin Obamaa. Trumpilla on paljon oikeaakin meininkiä. Mut onhan Trump pökkelö kuin mikä.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä tuo eka vaihtis yhdistettynä vipoon. Jotain tarkoitusta varten nyt esitetään bestiksiä. Molemmat hyötyvät omalla tahollaan jutusta. Taustalla myös vaikuttaa molempien hyökiöasema, eli parempi liittoutua kuin olla yksin hylkiönä.
 
En copypasteta sitä juttua tähän ettei yhden harmaan viikonloppu mene copypastetuksesta pilalle. Mut tuossa:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201806152201018655_ul.shtml

"Juu me Donaldin kans soitellaan ja vaihdetaan parhaat vinkit auton jakopäänhihnan vaihtoon".

Mun vaihtoehdot:
-joko tää on teatteria, jotain vapaamuurarimeininkiä tms. Tuo rauha syntyi liian nopeasti.
- Trump kun ei ole rauhantekijänä kovin kunnostautunut kuten monien jumaloima Obama, ja se haluaa tästä kunnian itselleen. "Sain sentään yhden rauhan aikaiseksi kun 50 muun maan kanssa on sukset ristissä!"
-Rauha syntyi koska molemmat on maailmassa aika yksin, ja heitä https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201806152201018655_ul.shtml palikkuus.

Mutta sympatiseeraan siis Trumppia enemmän kuin Obamaa. Trumpilla on paljon oikeaakin meininkiä. Mut onhan Trump pökkelö kuin mikä.
Sää mietit ihan liikaa kaikenmaailman julkkisten ja poliitikkojen asioita ja kiemuroita nainen:X3:
 
Njoo..mutta voihan tuossa olla semmosta pientä saumantynkää sillekin että kaks hörhöö on vahingossa onnistunu löytämään toisensa ja huomasivatkin juttujensa natsahtavan yhteen ja oisko jopa jotain väsymystä ilmassa sen jatkuvan vänkäämisen kans..

Toki voishan siinä olla myös molemmilla se tahtohalupakkosaada se maailmanlaajuinen hymypoikapatsas universumin rauhantekijänä(y). Tosin...siinä vois sitten olla ehkäpä rähinänpaikkaa jos patsaantekelettä on vaan yks:unsure:
*piilottaakin jo esiin kaivamansa positiivisuusoptimistisuuspinkeroiset värit *
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Sää mietit ihan liikaa kaikenmaailman julkkisten ja poliitikkojen asioita ja kiemuroita nainen:X3:
No mä mietin ennen tän ketjun aloitusta että olenkohan ihan naisellinen nainen kun mietin maailmanpolitiikkaa.
Tää ketju ois ihan tavallinen jonkun miehen postaamaksi.

No, oon mä miettiny tänä aamuna muutakin.
-Löysin Googlesta että meidän pihan liepeillä oleva, tuskailemani vuohenputki onkin kuulemma huippu salaattiaines - meillä vaan tulis parisataa salaattia siitä heti.
-Sit mietin että olipas ukon kans kiihkeää kesäyöseksiä eilen. Joku ruisrääkkä tms.vaan rääkyi avonaisesta ikkunasta samalla. Kesäyöt...:love:
-Sit tuskailin työasioita ja omaa osaamistani.
-Sit olin kiitollinen että sain tepastella joissain hirveissä retkuissa omalla pihalla kenenkään paheksumatta, ja katsella kukkia ja haistella raikasta ilmaa. Olisi kamala herätä tänä aamuna jostain kaupunkipoterosta.
 
vierailija
Eiks se ole parempi, että Trumppi ja Kimi leikkivät sovussa samalla hiekkalaatikolla?
Parempihan tuo vaihtoehto on kuin että olisivat toistensa tupeissa kiinni.o_O
Ongelma on se, että joillekin on ongelma kaikki Trumpin tekemiset. Vaikka Trump poistaisi maailman kaikki ongelmat niin varmasti olisi sekin väärin eräiden mielestä...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Eiks se ole parempi, että Trumppi ja Kimi leikkivät sovussa samalla hiekkalaatikolla?
Parempihan tuo vaihtoehto on kuin että olisivat toistensa tupeissa kiinni.o_O
No näin mäkin sen asian näkisin. Ja kun heillä nyt sattuu olemaan kohtuullisen isokin hiekkalaatikko niin kyllä sieltä löytyy se oma nurkkauksin rauhottumiselle jos neppailut ei yhdessä sujukaan tai että hiekka kutittaa tupeissa..
 
Tää ketju ois ihan tavallinen jonkun miehen postaamaksi.
Totta muuten jupiset sieltä takavasemmalta sisko hyvä:confused:
No, oon mä miettiny tänä aamuna muutakin.
-Löysin Googlesta että meidän pihan liepeillä oleva, tuskailemani vuohenputki onkin kuulemma huippu salaattiaines - meillä vaan tulis parisataa salaattia siitä heti.
-Sit mietin että olipas ukon kans kiihkeää kesäyöseksiä eilen. Joku ruisrääkkä tms.vaan rääkyi avonaisesta ikkunasta samalla. Kesäyöt...:love:
-Sit tuskailin työasioita ja omaa osaamistani.
-Sit olin kiitollinen että sain tepastella joissain hirveissä retkuissa omalla pihalla kenenkään paheksumatta, ja katsella kukkia ja haistella raikasta ilmaa. Olisi kamala herätä tänä aamuna jostain kaupunkipoterosta.
Aivan ihana tää sun tyyli ilmaista ajatuksias aina!:ROFLMAO:
Siis hiuksissa:rolleyes:
Sää ja sun tuppis:alien:
Nii ei se ois mukava kun meidän talon yli lentäis ohjus jonka lähettäjänä ois Donald ja kohteena Pjönjangg.
No sitä mä just meinasin:eek:
Monet kauhistelee noitten kahen lapsiaikuisen välejä, eivätkä ymmärrä että hyvä juttuhan se on koko maailmalleo_O
Ongelma on se, että joillekin on ongelma kaikki Trumpin tekemiset. Vaikka Trump poistaisi maailman kaikki ongelmat niin varmasti olisi sekin väärin eräiden mielestä...
Saman olen pannut merkille.(n)
Onhan se Trump välillä käytökseltään tosi moukka ja tökerö töksäyttelijä, mutta on se saanut aikaankin jotain muutakin kuin pelkkiä tyhjiä lupauksia.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Echo
No mä mietin ennen tän ketjun aloitusta että olenkohan ihan naisellinen nainen kun mietin maailmanpolitiikkaa.
Tää ketju ois ihan tavallinen jonkun miehen postaamaksi.

No, oon mä miettiny tänä aamuna muutakin.
-Löysin Googlesta että meidän pihan liepeillä oleva, tuskailemani vuohenputki onkin kuulemma huippu salaattiaines - meillä vaan tulis parisataa salaattia siitä heti.
-Sit mietin että olipas ukon kans kiihkeää kesäyöseksiä eilen. Joku ruisrääkkä tms.vaan rääkyi avonaisesta ikkunasta samalla. Kesäyöt...:love:
-Sit tuskailin työasioita ja omaa osaamistani.
-Sit olin kiitollinen että sain tepastella joissain hirveissä retkuissa omalla pihalla kenenkään paheksumatta, ja katsella kukkia ja haistella raikasta ilmaa. Olisi kamala herätä tänä aamuna jostain kaupunkipoterosta.
Sä oot aatellu aivan liikaa:unsure:
Ekaks - vuohenputki salaatissa maistuu kitkerältä. Anna toki muitten viherpiip..ituhipp...kasvissyöjien sekoittaa siitä tahnansa. Paras ratkaisu sille on asfalttimiehet(y)
Tokaks - jatkakaa samaan malliin(y):love: Ruisrääkkäkin häviää matkoihinsa kun aukasette vielä vähän isommalleen ikkunaa..
Kolmanneks - tuo on jo ihan turhaa mielen rassaamista. Sä oot hyvä ja ammattitaitoinen ihminen paikallaan. Teet sen minkä voit. Se riittää :)
Ja neljänneks - jatka kesäolojes nautiskelua huolella ja huoletta:love:
 

Yhteistyössä