miten murtaa oma käsi tai jalka tai...kertokaa

  • Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
"epätoivoinen"
Millä/miten voisin murtaa itseltäni vaikka käden.jotenki helposti.muuten löisin lekalla mutta kun ei oo kun 8kg käsipainot ja en keksi ite ainakaan että miten voisin vaikka niillä luuni murtaa
 
nooh
Tekis mieli sanoa että mene rekan tms alle. Mutta älä nyt hyvä ihmien luitasi itse murra. Se sattuu, siitä voi jäädä pysyvä vamma. Itse on vaikea kivun vuoksi luitaan murtaa. Yläasteella kaksi tyttöä keksi keinon päästä koulusta lääkäriin, toisen käsi wc oven väliin ja toinen iskee oven kiinni. Loppu tulema, toinen pyörtyi kivusta + 8 viikkoa kipsi ja toinen ei silti päässyt saattamaan kaveria lääkäriin.
Eli älä tee niin.
 
dgmlgd
Mene autoon, avaa auton ovi, laita haluamasi raaja oven ja auton väliin ja vedä ovi kiinni täysiä. Helpompi tosin jos sulla on joku auttamassa ja hän voisi paiskata oven.

Haluaako joku muukin vinkkejä Idioottien niksikirjasta?
 
  • Tykkää
Reactions: Sluibailija
"röyhkeä koira"
[QUOTE="epätoivoinen";26907410]Koska en haluu enkä voi mennä yhteen paikkaan ja tää on ainoo vaihtoehto[/QUOTE]

Oletko ihan varma ettei sinne paikkaan voi mennä käsi murtuneena??

Mitä jos vaan ilmoittaisit jollekin että et voi nyt mitenkään tulla. Etkä selittäisi ollenkaan. Tai sitten kertoisit totuuden.
 
"epätoivoinen"
Tekis mieli sanoa että mene rekan tms alle. Mutta älä nyt hyvä ihmien luitasi itse murra. Se sattuu, siitä voi jäädä pysyvä vamma. Itse on vaikea kivun vuoksi luitaan murtaa. Yläasteella kaksi tyttöä keksi keinon päästä koulusta lääkäriin, toisen käsi wc oven väliin ja toinen iskee oven kiinni. Loppu tulema, toinen pyörtyi kivusta + 8 viikkoa kipsi ja toinen ei silti päässyt saattamaan kaveria lääkäriin.
Eli älä tee niin.
Toihan on hyvä idea
 
"vieras"
Mikään ei ole niin pakollinen asia että täytyy noin radikaaleihin toimiin ryhtyä.

Et vain mene, vaikka taivas tippuisi ja maailma kaatuisi, niin et vain mene.

Mikä tämä tilanne on johon et missään nimessä halua osallistua?
 
Mulle tuli flashback, eikö tätä oo täällä ennenkin kysytty?

Mut en osaa sua ap auttaa. Potkaise seinään? Varvasmurtuma voi sentään parantua suht nopeasti. Ehkä. Eikö perinteinen mahatauti kelpais tekosyyksi?

Mihin sä et halua mennä?
 
"Minna"
Mieti vähän huomista pidemmälle. Murtuman paraneminen vie ainakin 3 viikkoa, eli se ei ole mikään päivän keissi. Mut jos tarttet päiväksi jonkun syyn ollaksesi kotoa (mitä mun pieneen mieleeni ei tule syytä miksi tahalteen haluaisi olla kipeä, et mitä tarttee niin vältellä) niin syö jotain pilaantunutta ruokaa ja aiheuta ittellesi ruokamyrkytys.
 
"epätoivoinen"
[QUOTE="vieras";26907449]Mikään ei ole niin pakollinen asia että täytyy noin radikaaleihin toimiin ryhtyä.

Et vain mene, vaikka taivas tippuisi ja maailma kaatuisi, niin et vain mene.

Mikä tämä tilanne on johon et missään nimessä halua osallistua?[/QUOTE]

Eräs paikka/tilanne jossa jäisin kiinni viiltelystä ja se olisi elämäni loppu kuulostaa tyhmältä mutta nyt on vaan pakko välttää se tilanne enkä voi vaan sanoo sinne että en pääse sillä siitäkin tulisi lisää ongelmia
 
[QUOTE="epätoivoinen";26907479]Eräs paikka/tilanne jossa jäisin kiinni viiltelystä ja se olisi elämäni loppu kuulostaa tyhmältä mutta nyt on vaan pakko välttää se tilanne enkä voi vaan sanoo sinne että en pääse sillä siitäkin tulisi lisää ongelmia[/QUOTE]

Viiltelystä kiinnijääminen ei kuulosta elämäsi lopulta, vaan täysin päinvastoin.
 
[QUOTE="epätoivoinen";26907479]Eräs paikka/tilanne jossa jäisin kiinni viiltelystä ja se olisi elämäni loppu kuulostaa tyhmältä mutta nyt on vaan pakko välttää se tilanne enkä voi vaan sanoo sinne että en pääse sillä siitäkin tulisi lisää ongelmia[/QUOTE]

Viiltelystä kiinni jääminen olisi elämäsi loppu?

Kyllä mäkin alan nyt kallistumaan sille linjalle, että kannattaa pistää lääkitys kohdilleen. Hae nyt hyvä ihminen apua. Sekä viiltelyyn, että itsetuhoisuuteen noin niinkuin muutoinkin.

Eikä tuokaan ole normaalia, että kokee viiltylystä kiinnijäämisen elämänsä lopuksi. Kyllä siihen noin niinkuin yleensä vähän enempi vaaditaan.
 

Yhteistyössä