miten murtaa oma käsi tai jalka tai...kertokaa

  • Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
jojee
Mulla oli aivan sama ongelma, viime vuonna tekeydyin aina kipeäksi, mutta se ei mennyt läpi. Nyt kun aloin sitte hiihtää, nii ihan kivaahan se olikin, suksien kantaminen on silti tosi tyhmää, joka ei tavallaan liity koko asiaan.
 
vierailija
Siis toivottavasti tää tyyppi ei ollu tosissaan! Mulla on käsi paketissa just tällä hetkellä eikä se todellakaan oo kivaa! Vaikka saisitkin luun murtumaan kivuttomasti niin kyllä siihen muullonkin sattuu. Esim. En saanut ensimmäisenä yönä nukuttua melkein silmäystäkään kun särki niin tajuttimasti käteen. Tätä jouduin kestämään noin 5-7 ensimmäistä yötä... (n)
 
Sellanen vaa
Lumikasalta alas ottaen käsillä vastaan, siin ainaki murtuu käsi tai sit heittää isoilla ja painavilla kivillä käteen, jäisillä lumikokkareilla täysii kätee.
 
Minulle on käynyt niin
No mul murtu kerran kun hyppäsin kiipeily telineestä jalkasivu mikä onkaa eeellä ja sit sain kepit niin mut en ees tooä miks haluut satuttaa ittees mut mul murtu niin
 
vierailija
Oletko muuten joutumassa sotaan?

Amerikkalaiset tekivät onnettomuuksia itselleen, jotta eivät joutuisi Vietnamiin. Sellaisia, joista jäisi pieni, mutta pysyvä haitta.

Mut ei kannata murtaa luitaan. Ne voi vaivata loppuiän sitten myöhemmin. Rustokuluma voi tulla siihen kohtaan, jos on nivel siinä.
 
vierailija
"onnettomuus" sirkkelin kanssa, lipsahtaa mökkipuita hakatessa kirves haluamaasi raajaan. Putoamiset korkealta voivat olla hankalia, voi tulla monia eri vammoja myös sisäelimiin.
Junaa pohdin ja jättäisi alaraajat kiskoille, mutta siinä voi mennä kyllä muutakin mennessään kuin pelkät jalat.
Ja yksi varma tapa on myös kävellä Pasilan asemalta lähtevillä kävely/pyöräteillä.
Siellä nämä Kilpa/työmatkapolkupyöräilijät varmasti ottavat kohteeksi kävelijän ja murtumat ovat melkoisen varmoja. Kannattaa myös itselle laittaa kypärä päähän, törmäys on sen verran voimakas.
 

Yhteistyössä