Miten näpäyttää miestä, jonka vedätyksen kohteeksi joutunut?

  • Viestiketjun aloittaja Todellisuuteen herännyt
  • Ensimmäinen viesti
Todellisuuteen herännyt
En jaksa koko pitkää tarinaa kertoa, mutta tiivistetysti on niin, että mies johon olen ollut ihastunut ja jonka LUULIN olleen niin myös minuun, onkin tosiasiassa vain nauttinut tilanteesta, jossa on ollut isäntä ja minä luuta aneleva koira :(. Koko ajan olen keksinyt selityksiä itselleni miehen käyttäytymisestä, mutta tiettyjen tapausten jälkeen olen vihdoinkin herännyt todellisuuteen-ei se mun kanssa ole koskaan tosissaan ollutkaan liikkeellä. Haluaisin nyt näpäyttää miestä, mutta miten? On niin loukattu olo ja ehkä olen sitten jonkun mielestä lapsellinen, mutta mua auttaisi sellainen selviämisessä...
 
voi näpäytys
A. Näpäytä itseäsi. Sinähän se hölmö olet ollut.
B. Turhaa ja lapsellista yleensäkään yrittää näpäyttää ketään. Tuskin sen mies sinun temppuilustasi välittää, pitää vain entistä tyhmempänä.
C. Voit toki sanoa hänelle, että tuntuu pahalta. Ehkä se kolkuttaa hänen omatuntoaan, ehkä ei. Ota kuitenkin itse opiksesi ja jatka viisaampana eteen päin.
 
Heivaa tyyppi elämästäsi kuin märkä rukkanen, älä reagoi millään tavalla jos yrittää ottaa yhteyttä, ja osoita selkeästi, ettei sinua kiinnostaa kissanpaskan vertaa mitä tyyppi tekee tai ajattelee. Näytä, että olet onnellinen ja deittailet muita, eikä jaksa kiinnostaa itserakkaat luuserit.
 
  • Tykkää
Reactions: Sokea Reetta
höh??
No miten se mies tässä sitten vedätti, jos siis nainen oli ihastunut, mutta ei saanut vastakaikua tunteilleen? Miksi miehelle pitää kostaa se että nainen kuvittelee päässään suhteen jota ei oikeasti ole?
 
velluu
jos meinaat näpäyttää niin viilennä aluksi ajatukset/rauhoitu ,muuten mokaat vain enemmän .teet sen sitten sopivan hetken tullen ,saat hiukan aikaa irtautua hänestä henkisesti.
 
Todellisuuteen herännyt
jos meinaat näpäyttää niin viilennä aluksi ajatukset/rauhoitu ,muuten mokaat vain enemmän .teet sen sitten sopivan hetken tullen ,saat hiukan aikaa irtautua hänestä henkisesti.
Hyvä neuvo. Mutta mitä sanoa? Olen ollut naurunaihe tämän miehen ja hänen kaveripiirissä. Olen saanut tämän selville. Eli tarkoituksella on annettu siimaa, vedety takaisin jne. Hauskaa kun nainen sätkii :(
 
"hmh"
Alkuperäinen kirjoittaja Todellisuuteen herännyt;28842015:
Hyvä neuvo. Mutta mitä sanoa? Olen ollut naurunaihe tämän miehen ja hänen kaveripiirissä. Olen saanut tämän selville. Eli tarkoituksella on annettu siimaa, vedety takaisin jne. Hauskaa kun nainen sätkii :(
Elät vaan omaa elämääsi, jos neljän kuukauden päästä juttelet niin älä muista nimeä...
 
  • Tykkää
Reactions: tassun
"Vieras"
Ei se näpäyttäminen sinun tuntojasi auta, unohdat koko miehen ja pää pystyssä käyt elämääsi eteenpäin, vaikeaa voi olla aluksi mutta kyllä se helpottaa, ja miesten puolesta anteeksi emme kaikki ole sellaisia. Godspeed
 
"Jaa"
Kun mä sain tarpeekseni, niin tein vaan niin, että kun otti yhteyttä ja vonkasi päästä meille, olin mukana hommassa. Lähti varta vasten taksilla mun luo talvipakkasilla ja kun oli alaovella, niin en avannut, enkä vastannut puhelimeen. Oli mun ja kavereiden vuoro nauraa, kun epätoivoinen juntti raapii ovea. Ai että tuli vihaisia viestejä pitkin yötä :D
 
heheeeee
Jos sulle todella on naurettu ihan sen kaveripiiriä myöten, niin paras kosto tietty on antaa äijän luulla, että olet vieläkin sen lumoissa, ja samaan aikaan panna jotain sen kaveria. Sitten tuot koko homman sen kaveripiirin tietoon siten, ettet ole koskaan ollutkaan kiinnostunut ukosta vaan vain sen kaverista jota yritit koko ajan.

Toinen hyvä keino on myös odottaa, että mies rakastuu oikeasti ja sitten saada uusi nainen uskomaan, että mies on käynyt sutaisemassa sinua vielä suhteen aikanakin. Itse tietty et tiennyt miehen olevan varattu ja muutenkin kannattaa käyttäytyä coolisti, koska silloin tuollainen mies suuttuu niin että tekee virheen ja sotkee itse omat asiansa. :D
 
"random"
Jätä moinen typerys hoveineen omaan arvoonsa. Be cool, calm, collected. (Aina parempi, jos sulla on miespuolisia kavereita, joiden kanssa viettää aikaa: käydä elokuvissa, baareissa, kahvilla... Saat muut.a ajateltavaa, ja samalla jätkä tajuaa, ettei se kiinnosta sua enää.)
 
"huoh"
Jos sulle todella on naurettu ihan sen kaveripiiriä myöten, niin paras kosto tietty on antaa äijän luulla, että olet vieläkin sen lumoissa, ja samaan aikaan panna jotain sen kaveria. Sitten tuot koko homman sen kaveripiirin tietoon siten, ettet ole koskaan ollutkaan kiinnostunut ukosta vaan vain sen kaverista jota yritit koko ajan.

Toinen hyvä keino on myös odottaa, että mies rakastuu oikeasti ja sitten saada uusi nainen uskomaan, että mies on käynyt sutaisemassa sinua vielä suhteen aikanakin. Itse tietty et tiennyt miehen olevan varattu ja muutenkin kannattaa käyttäytyä coolisti, koska silloin tuollainen mies suuttuu niin että tekee virheen ja sotkee itse omat asiansa. :D
Ihme pelaajia, ei ihme että teita vedätetään kun tuollaiseen olette taipuvaisia.
 

Yhteistyössä