Miten näyttää että rakastaa..

  • Viestiketjun aloittaja avuton äippä
  • Ensimmäinen viesti
avuton äippä
Miten voisin yllättää mieheni..? Ideoita? Meillä vähän köyhänlaista ollut kaikin puolin tämä yhteiselo viime aikoina ja haluaisin näyttää miehelleni että hän on tärkeä ja elämäni mies.
 
Tuo otsikko ja muu teksti eivät oikein olleet sopusoinnussa keskenään...
Vaikea sanoa että miten juuri sinun miehesi voi yllättää vai osaatko sinä kertoa jonkin yleispätevän reseptin naisten yllättämiseksi...
Yllätys (sikäli että se on positiivinen) on sinänsä mukavaa piristystä mutta rakkaus ja välittäminen pitäisi löytyä ihan siitä arkielämästäkin...
Ja ennen kuin joku kommentoi niin en tarkoita etteikö yllätys myöskin osaltaan osoittaisi välittämistä...
 
Taas täällä äijä vauhdissa... Palstalla kysellään ihmisten mielipiteitä, tuskin kukaan olettaa tyhjentävää, koko maailman miehet kattavaa vastausta saavansa.

Tässä tapoja, joilla minä yllätän mieheni ja osoitan rakkauttani:
- Lähden aikaisemmin töistä, laitan talon kuntoon ja teen hänen lempiruokaansa. Kun mies tulee töistä, kaikki askareet on hoidettu ja hän voi nautiskella koko illan tekemättä yhtään mitään.
- Järjestän meille esim. luontoretken, kun mieheni tykkää kaikesta metsään liittyvästä. Makkarat ja termari reppuun ja menoksi!
- Yllätän uusilla seksikkäillä alusvaatteilla tai niiden puuttumisella...
- Ehdotan, että teemme jotain, mistä mieheni tykkää, mutta minä en.
- Toisen aito kehuminen, huomioon ottaminen ja kannustaminen tekee aina kutaa.
- Ostan hänelle uusia vaatteita tai jotain muuta, mistä hän tykkää, esim. jonkun lehden.
- Siivoan ja pesen hänen sotkuisen autonsa...
- Ehdotan, että hän lähtisi viettämään poikien iltaa kylille (kun itse en raskauden takia halua baareilla). Järjestän miehille alkuillaksi pöydän koreaksi.
- Hieronta työpäivän jälkeen rentouttaa aina.
 

Yhteistyössä