miten olette tulleet yh:ksi?

  • Viestiketjun aloittaja Janni79
  • Ensimmäinen viesti
alannah
Esikoista (tyttö 4v) ku aloin oottaan, hänen isänsä alkoi entistä enempi juopottelemaan mun selän takana eikä antanu tukea eikä mittää muutakaan. Ei tullu ultraan ja sanoikin nii pahasti, et "mua ei vois vähempää kiinnostaa tulla sinne ultraan, hoidan vauvaa sitte ku se on syntyny" mutta mun huolettavaksi tyttö kuitenki jäi. Hän vain oli jatkuvasti jossakin jos ei ollu töissä. Sain tarpeeksi myös hänen juopotteluista ja häippäsin hänen luoltaan. Tosin kyll sain hieman "vääntää rautalangasta" eron ja äitini oli kans esteenä mutta nykyään äitini inhoaa tyttöni isää. Samten myös mä mutta en tietenkää sitä näytä hänelle tyttöni takia. Esikoiseni kyll näkee isäänsä joka toinen viikon loppu. Näi muuten esikoiseni asuu mun ja nykyisen mieheni luona. Esikoisellani on jo pikku sisko ja veli. Enkä oo sitte ollenkaa katunu, et erosin kihlatusta. Pikemminki päin vastoin!!
Jännää, et tyttöni on alkanu omaa isäänsä sanomaan nimellä. Se on nii mietityttäny mutta kuitenkaa se ei ollenkaa haittaa mua. Siinä ku sanokoot miksi haluaa.
 
yh isä
itse olen saanut tämän tittelin kun vaimo jätti minut ja 1,5v lapsen että saa elää sinkku elämää eli se ei jaksanut leikkiä kotileikkiä.eli tälläistä on välillä naisillakin. olen ollut tytön kanssa 3v kahdestaan itse olen 26v. hanska78@hotmail.com :hug:
 
Äityli80 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2004 klo 10:54 yh isä kirjoitti:
itse olen saanut tämän tittelin kun vaimo jätti minut ja 1,5v lapsen että saa elää sinkku elämää eli se ei jaksanut leikkiä kotileikkiä.eli tälläistä on välillä naisillakin. olen ollut tytön kanssa 3v kahdestaan itse olen 26v. hanska78@hotmail.com :hug:
Kuinka vanha vaimosi oli saadessaan lapsenne? Minkä laiset välit hänellä on lapseen nyt? Koita jaksaa lapsen kanssa.
 
VeMi
Lyhyesti:
Kaksostytöt oli 8kk kun äijä tuli kännissä kotiin ja sammu lattialle. Muksut leikki päällä.Näky järkytti niin paljon että, ilmotin, että viina tai me. Kahden kuukauden päästä lähti toisen naisen luo. Lapsiaan ei ole sen jälkeen välittäny kauheesti nähä. Meilata saa vapaasti: vemi78@jippii.fi :heart:
 
Ivana
Olimme kymmenen vuotta yhdessä. Kun lapsi syntyi, mies lähti työreissulle ja löysi toisen naisen. Jätti minut ja 6 kk. vauvelin ilman mitään selityksiä anteeksipyynnöistä puhumattakaan. Kuolivat siinä kyllä minunkin tunteeni kuin veitsellä leikaten. :\| Että näin.
 
nimetön
Meillä yhteiselo päättyi siihen, että kuskasin 3v. lasta useita kuukausia insestitutkimuksissa, joiden lopputulos oli, ettei näyttöä oikeudenkäyntiin saatu. Selväksi kuitenkin kävi, että jotain pahaa on isän kanssa tapahtunut, eikä tapaamisia suositella. Isä ei ole ottanut mitään yhteyttä lähtönsä jälkeen - ONNEKSI!
 
Jätin mieheni laiskuuden,mustasukkaisuuden ja omistus haluisuuden takia hän meni ja tuli teki mitä halusi..alkoholilla ei kyllä osuutta.Perheessä oli siloin neljä lasta joista kaksi yhteistä ja kaks exän entisestä llitosta.Olimme yhdessä noin 9v.Kyllästyin olemaan se joka tekee kaiken ja on aina kotona joka ei voi käydä missään etteikö kuulöusteltaisi heti.nyt asun lasten kanssa ja elämä näin parempaa. :flower: :)
 
:'( 15vuoden jälkeen erottiin.

Erilleen muutosta aikaa 3 viikkoa..tuore juttu ja siksipä niin ahdistava.

15 vuotta takana...4 lasta....

Miehen alkoholin vuoksi erottiin,ja henkisen pahoinpitelyn vuoksi(miten sitä joskus toivoikin,että olispas joskus läimäissyt,niin olisi ollut näkyvä jälki),,,,henkinen pahoinpitely,syyttely,ainainen näviminen..jota jatkui vuosia....

Lapset alkoivat käsiä ja oireilla..oli pakko tehdä ratkaisu ja unohtaa *Kyllä se vielä tästä hyväksi muuttuu*-ajattelu.

Nyt on vaikeeta.....ahdistaa ja masentaa..suututtaakin..
Vaan tästä ei ole kuin suunta ylöspäin..pakko.

Eroseminaaria ajattelen..olisin puhekaverin tarpeessa....onkos jollain kokemuksia eroseminaarista?Sellaisia ottaisin mielelläni vastaan

Ensi vuosi ,,toivottavasti parempi meille kaikille
 
mulla erosta puolivuotta.jätin miehen.olimme yhdessä9v.mutta hankalaa tässä on se että ei ystäviä,kelle purkaa murheita.on pidettävä sisällä kaikki asiat ja sitten iltaisin yksin itkeskelen,kun elämä on niin kamalaa.eikä exäkään ole aina mukavalla tuulella.mulle voi meilata mbn_78@hotmail.
 
Satru
Me kerettiin erota ennen kuin edes tiesin olevani raskaana. Tottakai halusin pitää lapsen, ja aivan ihana poika tulikin nyt 2vee, hyvin ollaan pärjätty. Tosin tapasin vajaa vuosi sitten ihanan miehen, eli yh elämä on oikeestaan ohi.
 
Eroseminaarista joku kyseli. Itse kävin Fischerin eroseminaarin perheneuvolan psykologin järjestämä ja se oli oikein hyvä ratkaisu. Oppikirjana oli just tuo Fischerin kirja ja sen tehäviä tehtiin. Meillä oli vielä oikein mahtava porukka ja henki siinä ryhmässä. Siellä sai ainakin jutella ja puhua omista jätetyksi tulemisen tunteistaan. Huomattiin et kaikki seminaariin tulleet oli ns. jätettyjä. Käyköhän jättäjät ollenkaan sellaista tunnemylläkkää läpi.
Myös minulla oli 15 vuoden avioliitto takana ja viisi lasta mieheni kanssa kun hän yksi ilta kertoi olevansa homo! Jäin yksin silloin 4-12-vuotiaiden lasteni kanssa. Tuntui ettei tästä voi selvitä mutta se olikin vasta alkusoittoa. Jotain pahempaa oli édessä. Ehkä jouduin ensin kokemaan erokriisin että pystyin jollain lailla käsittelemään lapsen kuoleman mukanaan tuonutta kriisiä...
 
suseli
Voimia sinulle Lumina :flower:
kyllä me 'jättäjätkin' käymme läpi tunnemylläkkää. Minä olen nainen, ja halusin erota. Ensin oli voittaja-fiilis, nyt on masennus päällä, tasapaksu arki tympii, eikä ole ystäviä tukena, omat viikonloput ovat pask.oja kun mitään ei tapahdu. Siltikään en hetkeäkään kadu tekemääni.
 
koukero
harkitsen eroa,tunteet kuollu ja mies naimisissa työnsä kanssa.yhdessä oltu 15vuotta.alkaa mitta olla täynnä kun teen kaiken yksin olen talonmies,lastenhoitaja,ruuanlaittaja,yms.yms.tietty taloudellisesti vaikea lähteä kun olen kotihoidon tuella.mutta kait sitä pärjää vaikka sitten...en tiedä millä.
 
mamablues
Totesin että pärjäämme paremmin ilman isää, enkä ole hetkeäkään katunut. Viime juhannuksena oli pieni heikkouden hetki (siiderin vaikutuksesta ja kesti n.15min) ja sen seurauksena olen kohta kahden lapsen yh. :D
 
rasmus3
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 16:06 Janni79 kirjoitti:
mikä siis tilanne. minulla ja lapsen isällä oli yhdenillanjuttu, oltiin kyllä tunnettu jo vuosia kaveripohjalta. tulin raskaaksi mutta en halunnut suhdetta miehen kanssa. niinpä tässä ollaan oltu sitten tytön kanssa kaksin ihan tyytyväisin mielin. joku isipuoli olisi kyllä tervetullut. =)
Sama juttu minulla, pojan kanssa kaksistaan elellään. Mutta isä on kyllä mukana pojan elämässä...
 
Erottiin minun aloitteestani kun tyttö oli 2v5kk. Suhdetta silloin takana reilu 5 vuotta js vuosien saatossa kasvettiin erilleen. Tai siis ainakin minä kasvoin, loppu aikoina tuntui ettei jäljellä ollut enää minkäänlaisia tunteita toista kohtaan. Miehelle ero oli vähän hankalampi mutta nyt alkaa jo toipumaan. Tytärtään tapaa säännöllisesti ja heillä kahdella on todella läheiset välit.
 
sipuli
Meillä oli äijän kanssa jokin omitunnen suhde viimevuoden alusta, pikemminkin sellasta viikonloppu hippausta. Tavattiin jälleen pikku paussin jälkeen syksyllä, päädyn yöksi hänen luokseen miksi nyt olen sitten tulossa yh:ksi. Suuttui kun kerroin pitäväni muksun, koska hänellä oli jo uusi tyttöystävä joka oli tapauksen sattuessa asunut jo kuukauden hänen kanssaan. Hmm.. Tämä tapahtui siis hänen luonaan, jossa tyttö kuulemmma asui. Eli homma oli tietysti minun vikani sotki pahasti hänen elämäänsä. Voivoi. Kyllä on miehen elämä hankalaa!
 

Yhteistyössä