Miten ootte hierojalla?

  • Viestiketjun aloittaja neilikka
  • Ensimmäinen viesti
urheiluhieroja
Hei, mielenkiinnolla näitä juttuja lukee. Itselläni on kokemusta hierojana parikymmentä vuotta. Kymmenestä asiakkaasta yhdeksän on nainen. Ja heistä puolet ottaa kokohieronnan. Suurimmalla osalla on stringit jotka periaatteessa ok hieronnassa, mutta ne voi aiheuttaa pakaroita hierottaessa asiakkaalle turhaa kiihoittumista kun sauma hankaa haaraväliä. Ongelmana ovat naiset jotka hieronnan alussa tahtovat hierottavaksi rintalihakset, pakarat ja etureidet. Ette usko mutta tällaisia on noin parikymmentä prosenttia naisasiakkaista. Ja tuosta laukeamisesta tai kostumisesta naisasiakkaitten kohdalla. Varmuudella yksi asiakkaani sai voimakkaan orgasmin hieronnan aikana, eikä otteeni olleet todellakaan mitenkään rohkeat. Jos haluaisin kiihoittaa naisasiakasta orgasmiin saakka se olisi aivan liian helppoa, eikä sellaista ammattihieroja tee. Eri asia on kun käyn joskus heittämässä kotihierontakeikan. Siellä voi tapahtua mitä vaan, mutta siitä ei sen enenpää.
Oih, en ole käynyt aikoihin..olisikin ihana päästä. Viimeksi kun olin, niin hierottiin ylävartaloa joten kyllä mulla pögät jalassa pysyi. =)
 
"mia"
Vuosia sitten kävin hierojakoulussa ja siellä oli miekkonen jolla kävin muutamasti.
Viimeisellä kerralla tämä nuori mies hieroi aivan eri lailla, hyvin pehmeästi, eroottisesti, koin sen.
Kysyi vielä: tuntuuko hyvältä?

Sitten kun hieronta oli ohi, mies lähti ulos hierontatilasta ja suurieleisesti halasi tyttöystäväänsä
joka myös oli hierojakoulun oppilas..
 
"vieras"
[QUOTE="mia";25318065]Vuosia sitten kävin hierojakoulussa ja siellä oli miekkonen jolla kävin muutamasti.
Viimeisellä kerralla tämä nuori mies hieroi aivan eri lailla, hyvin pehmeästi, eroottisesti, koin sen.
Kysyi vielä: tuntuuko hyvältä?

Sitten kun hieronta oli ohi, mies lähti ulos hierontatilasta ja suurieleisesti halasi tyttöystäväänsä
joka myös oli hierojakoulun oppilas..[/QUOTE]

Taisit vain kuvitella.
 
"mia"
[QUOTE="vieras";25318088]Taisit vain kuvitella.[/QUOTE]

No, en todellakaan kuvitellut, koska se vika hieronta oli aivan eri tyylistä
kuin ne aikaisemmat ja kai mä itse näin kun se halasi tyttöystäväänsä.
 
"vieras"
[QUOTE="mia";25318251]No, en todellakaan kuvitellut, koska se vika hieronta oli aivan eri tyylistä
kuin ne aikaisemmat ja kai mä itse näin kun se halasi tyttöystäväänsä.[/QUOTE]

Siis miten se tyttöystävän halaaminen nyt liittyi mihinkään? Miksei hieroja saisi töiden jälkeen halata tyttöystäväänsä?
 
"mia"
[QUOTE="vieras";25318258]Siis miten se tyttöystävän halaaminen nyt liittyi mihinkään? Miksei hieroja saisi töiden jälkeen halata tyttöystäväänsä?[/QUOTE]

Ei tarvii liittyä mihinkään ja saa halata ketä haluaa mutta kunhan kerroin kun
satuin näkemään.
 
nainen 37v
Selkä ja luultavasti iskiashermon takia olen käynyt nyt vuoden ajan fysioterapeutilla hierottavana 3x5 sarjaa. Ensimmäisellä kerralla olin rintsikat ja pikkuhousut päällä. Toisella kerralla naispuolinen terapeutti pyysi vetämään housut alemmas jotta saa pakarat käsiteltyä paremmin. Sanoin että voin ne riisua kokonaan ja niin olen tehnytkin ettei tarvitse niitä koko ajan vetää edestä pois. Ja myös sen öljyyntymisen takia.
Olen monen vuoden ajan käynyt säännöllisesti kosmetologilla vahauttamassa alapäänkarvat joten en mitenkään koe tätä hierontaakaan alastomana epämukavaksi.
 
Markus2222
Itse olen ollut urheiluhierojalla (naishieroja) alasti - ilman mitään pyyhettä. Sanoin että minulle tulee tarpeeksi lämmin jos on pyyhe ja hieroja lopulta heitti pyyhkeen menemään. Hieronta tapahtuu siis sekä minun ollessa vatsallani että selälläni eli kaikki "paikat" näkyy. Seisokki ei hierojaa häiritse, mutta intiimipaikkoja hän ei hiero.
 
Jukka 87
Samoin käyn naisurheiluhierojalla. Vain stringit jalassa, seisokkia ei tule. Minulle se on vain hieronta. Tuskin naishierojani saa (EI SAA) mitään kiksejä vaikka hieroo, ovat tottuneet hieromaan kaikenlaisia vaikka omaan treenatun vartalon.
 
Vieras_
Pitäisi mennä hierojalle (niska/hartiat/yläselkä), mutta kun nolottaa niin paljon juurikin tuo riisuminen, etten tiedä uskallanko mennä. Tyhmää ja lapsellista, tiedän, mutta kun ei voi mitään. :ashamed:
 
virvatuli
Pitäisi mennä hierojalle (niska/hartiat/yläselkä), mutta kun nolottaa niin paljon juurikin tuo riisuminen, etten tiedä uskallanko mennä. Tyhmää ja lapsellista, tiedän, mutta kun ei voi mitään. :ashamed:
Minulla ei ole ainakaan koskaan tullut sellaista mieshierojaa vastaan, joka olisi edes kehottanut ottamaan rintsikoita pois. On sitten siinä hieronnan yhteydessä availlut hakasia ja sulkenut ne myös. Aika ihmeissäni kyllä lueskelin tätä ketjua, sillä minun mieleeni ei ikimaailmassa tulisi riisuutua alasti edes kokovartalohieronnassa. Pikkarit pysyisivät kyllä visusti jalassa, eikä tuskin kukaan hieroja niiden riisumista edes vaadi. Naishierojalla kun käyn, niin sitten otan rintsikatkin pois häiritsemästä.
 
vierailija
No ei tarvi alasti riisua!
Olen hierottava mies....
....on täysin luonnollista olla alasti hierontapöydällä. Helpottuu hierojan työ ja pysyy vaatteet siistinä.
Olen myös ajeltu pääosin, eikä se minua haittaa sen enempää kuin hierojaakaan.
Käyn aina nsishierojulla, miehen kosketuksesta en pidä.
Kyllä joskus reisien hieronnassa ja pakarahieronnassa tuntuu niin hyvältä, että miehen rehellisinkin elin herää.
Ei tunnu sekään hierojia häiritsevän....ja itsestäkin tuntuu hyvältä, kun huomaa, että veri kiertää. Joskus ovat reippaasti siirtäneet sormillaan sivummalle.
Viikon päästä pääsen taas kahdeksi tunniksi nautiskelemaan ja rentoutumaan :)
 
vierailija
Alusvaatteet päällä, hieroja siirtää pyyhkeen sen kohdan päälle mitä ei hiero. Rintsikat avaa selkää hieroessa ja sulkee kun lopettanut :) Minä nainen, hieroja mies.
 

Yhteistyössä