Miten oppia emätinorgasmi?

  • Viestiketjun aloittaja Gaiatar
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
ite opin omien käsien kautta, eli siis samalla klitoriskiihotusta ja dildolla hyväilyä. keskityin siihen miltä tuntuu, kun "muna on siellä". pikkuhiljaa sen oppi, keskittymistä vain! Ja jos se onnistuu vain klitoristakin hyväilemällä, niin mikäs siinä, ei siinä ole mitään outoa tai hävettävää :)
 
rthtrhr
öö..
Miks sellainen pitäisi "oppia" ?
Mulla on ollut muutamia kumppaneita, mutta vain yksi on ollut sellainen, jonka kanssa olen nauttinut penetraatiosta tai saanut siitä yhtään mitään irti. Ja tuo yksi on sellainen, että seksi oli sen kanssa muutenkin hyvää, eli olin paljon enemmän mukana ja tunsin enemmän kuin muiden kanssa. Eli mun pitää olla ihan todella täysillä mukana ennen kuin penetraatio tuntuu missään.
 
Kaikki orgasmit on klitorisorgasmeja. Klitoris on suurimmaksi osaksi piilossa ja vain kärki näkyy. Omasta anatomiastasi riippuu kuinka paljon nautintoa voit saada klitoriksen kiihottamisesta emättimen kautta. Masturboinnilla on hyvä kokeilla tai jonkinlaisella välineellä, mutta minun mielestäni naisella ei ole mitään tarvetta "oppia" samaan orgasmia ilman klitoriksen kärjen hyväilyä, ihan kuin jos mä ehdottaisin ukolleni että mitäs jos en tällä kertaa koske sun penistä ollenkaan vaan hyväilen vaan noita palleja :D
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Yksvaan, neljän äiti
Meillä ainakin pitää olla todella hidastahtista yhdyntää ja mitä enemmän puristelen lihaksia, sen paremmalta tuntuu.
Emätinorkku tuntuu niin paljon paremmalta kuin klittaorkku, että jos en onnistu yhdynnässä sitä saamaan, niin en enää viitsi tuon klitoriksenkaan kanssa pelata.
Hiljaa siis hyvä tulee!
 
parempaa
Kyllä se orgasmi tuntuu ihan mahtavan paljon paremmalta, kun sen saa muna sisällä eli emätinorgasmina.
Itse aloin saada nuita vasta kun aloitin ratsastuksen. Lopetin ratsastuksen vuoden vaihteessa ja nyt en sitten enää emätinorkkuja saakaan :(
Eli lihaksista se on ainakin mulla kiinni.
 
"vieras"
En saa yhdynnässä, mutta eipä haittaa. Saan ihania orgasmeja muuten, ja yhdyntä tuntuu joka tapauksessa hyvältä, vaikka sitä kautta en laukeakaan. Ihmettelen, miten moni toteaa, ettei saa yhdynnästä mitään irti. :O
 
Gaiatar
Väittävät että emätinorgasmi on paljon voimakkaampi. Jotenkin uskon sen, kun nuo klittaorgasmit jää aika vaisuiksi. Tiedän että saan kuitenkin orgasmin. Ei mun päässä kipinöi, eikä sähkö kulje koko kehon läpi, puhumattakaan että koko keho kouristelis.
 
"naminami"
Mun mies osaa tehdä sen mulle sormin. Tuntuu kyllä hyvältä =) Olis kyllä kiva oppia se saamaan "itekin", ihan siinä yhdynnän aikana. Se olis semmoinen vaivaton nautinto :D Reenaan kyllä lantionpohjanlihasta päivittäin, sen nyt ainaki luulis auttavan?
 
"Sanna"
Pyydä miestäsi etsimään ensin G-pisteesi sormin. Se on emättimen etuseinämässä karheampi kohta muutaman senttimetrin syvyydessä. Rauhallista sormilla painelua, niin kyllä se sieltä löytyy.

Minun g-pisteeni saa parhaan stimulaation, kun istun miehen päällä kasvokkain ja mies istuu esim. sohvalla, myös jos mies makaa ja minä liikun päällä vartalon suuntaisesti (ei ylös-alas).
 
mullanäin
Väittävät että emätinorgasmi on paljon voimakkaampi. Jotenkin uskon sen, kun nuo klittaorgasmit jää aika vaisuiksi. Tiedän että saan kuitenkin orgasmin. Ei mun päässä kipinöi, eikä sähkö kulje koko kehon läpi, puhumattakaan että koko keho kouristelis.
Ei hyvää päivää. Jos ns. klitorisorgasmia voimakkaamman orkun saisin niin johan minä pyörtyisin takuulla. Mulla nimittäin kipinöi, kulkee sähkö kehon läpi, ja kouristelen ja olen taivaassa. En usko että sen voimakkaampaa kokisin vaikka saisin ns. emätinorgasmin. Turhaan sen perään haikailisin, kun muutenkin on hurjan hyvää.
 
Yksvaan, neljän äiti
En määrittelisi sitä voimakkaammaksi, vaan jotenkin kokonaisluonteisemmaksi, syvemmäksi, joka tapauksessa paremmaksi. Mulla tosin siihen ei vaikuta G-piste, kun se tuntuu emättimen takaseinässä parhaimmalta.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mullanäin;24024670:
Ei hyvää päivää. Jos ns. klitorisorgasmia voimakkaamman orkun saisin niin johan minä pyörtyisin takuulla. Mulla nimittäin kipinöi, kulkee sähkö kehon läpi, ja kouristelen ja olen taivaassa. En usko että sen voimakkaampaa kokisin vaikka saisin ns. emätinorgasmin. Turhaan sen perään haikailisin, kun muutenkin on hurjan hyvää.
Peesi.

Mutta tuo mua oikeasti surettaa, kun jotkut sanoo, ettei yhdyntä tunnu miltään.. :/
 
"Sanna"
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
En määrittelisi sitä voimakkaammaksi, vaan jotenkin kokonaisluonteisemmaksi, syvemmäksi, joka tapauksessa paremmaksi. Mulla tosin siihen ei vaikuta G-piste, kun se tuntuu emättimen takaseinässä parhaimmalta.
Minäkin sanoisin, että emätinorgasmi on kokonaisvaltaisempi. Klittaorgasmit ovat minun makuuni liian teräviä.
 
hmph
Mistä sen tuntee, että onko kyseessä klitoris- vai emätinorgasmi? Mulla orgasmi tuntuu sellaisena sarjaryöppynä ja emätin supistelee voimakkaasti. Ja miehestä se tuntuu erityisen hyvältä sillä saamme aina samaan aikaan.
 
"vieras"
Mistä sen tuntee, että onko kyseessä klitoris- vai emätinorgasmi? Mulla orgasmi tuntuu sellaisena sarjaryöppynä ja emätin supistelee voimakkaasti. Ja miehestä se tuntuu erityisen hyvältä sillä saamme aina samaan aikaan.
Klitorisorgasmi = orgasmi, joka tulee klitorista kiihottamalla (esim. suulla tai kädellä)

Emätinorgasmi = yhdynnässä saatu orgasmi
 
ok
[QUOTE="vieras";24025553]Klitorisorgasmi = orgasmi, joka tulee klitorista kiihottamalla (esim. suulla tai kädellä)

Emätinorgasmi = yhdynnässä saatu orgasmi[/QUOTE]

Eli minä saan molempia =) Omin käsin saa klitorisorgasmeja ja miehen avustuksella (penis syvällä sisällä) saan sitten emätinorgasmeja ja tottakai nuo miehen kanssa saadut ovat paljon ihanampia =)
 
"ansku"
Mä sain niitä vasta kun luin "kissa-asennosta" nyt saan takuuvarmasti joka kerta kun ollaan siinä asennossa, joskus jopa 3-5kpl!!! Mun g-piste on emättimen takaseinämässä noin parin sentin syvyydessä ja tässä asennossa siihen tulee sopivasti hankausta ;).
 

Yhteistyössä