Miten otetaan suihin?

  • Viestiketjun aloittaja "pompula"
  • Ensimmäinen viesti
"pompula"
Neuvot ja vinkit, kaikki kehiin! :D

Eli oon ollut mieheni kanssa yhdessä reilut viis vuotta, enkä kertaakaan ole suihin ottanut... Nyt sitten tunnustaa, että sitä oikeasti uskaltaisi kokeilla!

Eli jännittää aivan suunnattomasi, kakomisrefleksini on aivan älytön.. pelkään, että oksennan siinä tilanteessa. Toinen mikä siinä pelottaa on, että haukkasen penistä vahingossa :/ Ja sitten kolmantena se pelko, että olen aivan surkea siinä hommassa.
 
Itse terskahan se kaikkein herkin elin peeniksessä on. Sitä kun lutkutat ja imet, niin hetkeen ei miehelläsi ole valitettavaa, ellei hän ole katsonut liikaa videoita, joissa kikkeli kolahtaa kaularankaan jokaisella imaisulla.
 
ihanaalempeä
Tässä on muutama vinkki mitä ainakaan ei kannata tehdä!

Viimeisin kirjoitus käsittelee juurikin tätä aihetta.. ja tekstistä päätellen on todellakin miehen kirjoittamaa....

http://sukatjalassaseksia.blogspot.fi/
 
aaap
Kiitos asiallisista vastauksista! Keskustelua saa jatkaa, tulen huomenna lukemaan ja kommentoimaan.. Nyt keskustelu miehen silmiltä piiloon, niin ei osaa aavistaa että olen vihdoinkin valmis henkisesti tähän suoritukseen :D Eli lähiaikoina suprise mies kulta! ;)
 
Ja jos kiveksiä huomioi, niin ihan sormin/kynsillä silittely/kutittelu riittää. Itse nuolen niitäkin, jos mies on sheivannut alapäänsä mutta mitään karvakasseja en ala imeskellä. Miehillä herkkä kohta on kiveksien alla välilihassa eli hitunen peräaukosta kasseihin päin. Sitä hiplaamalla/painamalla kevyesti voi saada aika hyviä väristyksiä aikaiseksi.
 
"vieras"
Ns. hinteille sekin on ihan ominaista että persereikää rassataan, hetero miehet ei kyllä niin tykkää tuosta välilihan ja persereiän lääppimisestä. Se kirjoitetaan SURPRISE.
 
[QUOTE="vieras";27178259]Ns. hinteille sekin on ihan ominaista että persereikää rassataan, hetero miehet ei kyllä niin tykkää tuosta välilihan ja persereiän lääppimisestä.[/QUOTE]

Sit mä oon ollu sängyssä ainoastaan homojen kanssa.

Ja tosiaan mies kannattaa ensin passittaa pesulle, suihkun/saunan jälkeen on paras.
 
"vieras"
Sit mä oon ollu sängyssä ainoastaan homojen kanssa.

Ja tosiaan mies kannattaa ensin passittaa pesulle, suihkun/saunan jälkeen on paras.
Sehän nyt on ihan selvä asia että jos suihin ottaa on kulli puhdas, ei luulisi että pitää sekin neuvoa. Olet sitten ollut bi-henkisten kanssa tekemisissä, kukaan hetero halua omaan persereikään mitään laitettavan.
 
[QUOTE="vieras";27178292]Sehän nyt on ihan selvä asia että jos suihin ottaa on kulli puhdas, ei luulisi että pitää sekin neuvoa. Olet sitten ollut bi-henkisten kanssa tekemisissä, kukaan hetero halua omaan persereikään mitään laitettavan.[/QUOTE]

Enpä käskenyt peräreikään mitään laittaakaan, vaan hyväillä välilihaa n. sentin-pari peräaukosta kiveksiin päin, kivesten alta.

Pitäiskö opetella lukemaan?
 

Yhteistyössä