miten päiväsi kuluvat?

Hei kaikki kotiäidit/äitiyslomalaiset. Halusin vain tässä tiedustella, että mitenkäs te saatte päivät kotona kulumaan? Mitäs teette ruuan laiton, siivouksen, lastenhoidon ja tietysti palstailun ohella kotona ollessanne? Vaivaakos ketään muuta välillä tylsyys? Kertokaa myös "kodin ulkopuolisista" harrastuksistanne, jos teillä semmoisia on...

Minulla täällä on välillä päivisin joulun jälkeen ollut vähän kohtalotovereiden seurasta puutetta ja tylsää, kun kesällä jo aloitetut pukin konttiin päätyneet käsityötkin on jo kaikki saatu päätökseen.
 
rita18
en ite vielä oo äiti,odotan vasta,laskettu aika tosin oli ja meni,aika menee kotona kyllä hirveen nopeeta,aina on jotain puuhaa ja joskus on vaan ihana olla kaikessa rauhassa,nopeenpaa aika menee sillon ku mies on vapaalla mut kyllä se näin yksin ollessaki äkkiä menee,eli tylsää ei oo :wave:
 
anony
no jotenkuten nuo saa kulumaan..aamulla ulkoillaan ja siivoillaan ja iltapäivällä käyn aina välillä kurkimassa mitä täällä tapahtuu. nyt heräsin just päiväunilta....
välillä kyllä on tosi tylsää, myönnetään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 13:08 niina kirjoitti:
Mitäs teette ruuan laiton, siivouksen, lastenhoidon ja tietysti palstailun ohella kotona ollessanne?
noissa jutuissa se aika pääsee kulumaan huomaamatta. Tietysti välillä nukutan vauvaa ulkona ja käydään kaupassa/asioilla. Ilta on sitten asia erikseen, silloinhan aika kuluu nopsaan kun vauva on nukkumassa ja vietetään "laatuaikaa" miehen kanssa ;)
 
äitskäläinen
ulkoillaan ja käydään joskus ulkoilun ohessa kaupoilla sit oleillaan vaan.. yleensä otetaan tytön kans iltapäivällä parin tunnin tirsat.... täällä käyn väillä aina kurkkimassa mitäs uusia juttuja tänne on ilmaantunut, siinäpän ne mun päivän touhut yleensä on..
 
Ihan kivasti nuo päivät nykysin menee ku ukko ei onneksi nuku ku yhet unet enää.Aamulla herätää joskus kymmenen aikoihin ja sit käydää ulkona päivän aikana,sit siivoillaan ja laitetaan ruokaa.Tällä viikolla kiirusta ainaki pitää ku muutetaan uuteen kotiin.Ja monesti iltasella käydään mummun tai serkku tytön luona kylässä.Iltasella mennään joskus kymmenen maissa nukkumaan
 
kun ehtisikin jotain tehdä noiden siivousten ja ruoanlaiton lisäksi. jos jätän päiväksikis siivoamatta, ei täällä enää lattiaa näy.... illalla kerkeän täällä käymään ku lapset on nukkumassa. mut eipä päivällä tylsää oo, tekemistä riittää! tekisin jotain muuta jos ehtisin....
 
syödään nukutaan ollaan pihalla
olen välissä koneella siivoan..
oho nyt kun miettii mitä päivän mittaan suurinpiirtein tekee kuulostaa hieman vähäiseltä :whistle:
eli aikas tylsää on :/
(nyt kun neitikin on jo melkein vuen niin minun päivän koho kohta on se kun saa tanssia neidin kanssa ja siitähän neiti tykkaa! :p )
 

Yhteistyössä