Miten pitäisi tulkita - Näin seksiunta veljeni vaimosta, joka olikin Salkkareiden Elias!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Veljen vaimoa en ole himoinnut koskaan, mutta näin unta että he erosivat ja nainen valitsi minut (ei vielä sänky-ympäristöä lähelläkään). Jossain vaiheessa sitten olin sängyssä, mutta vieressä olikin Salkkareiden Elias. Miten tämä pitäisi tulkita? Olen Bi-mies
 
Ajattelin, että ehkä asut jossain maalla niinku noi telkkarin Maajussit etsimässä morsianta, jotka näkevät unelmiensa rakkauksia vain telkkarista :D
Mutta olet nuori, kaupunkilainen... sinulla on ehkä nyt elämässäsi kaksi tärkeää ihmistä, jotka haluasit itsellesi. Kahta naista et voi pitää, niin toinen voisi olla sitten mies: sellainen elias.
 
vierailija
Ajattelin, että ehkä asut jossain maalla niinku noi telkkarin Maajussit etsimässä morsianta, jotka näkevät unelmiensa rakkauksia vain telkkarista :D
Mutta olet nuori, kaupunkilainen... sinulla on ehkä nyt elämässäsi kaksi tärkeää ihmistä, jotka haluasit itsellesi. Kahta naista et voi pitää, niin toinen voisi olla sitten mies: sellainen elias.
En mää tuota veljen vaimoa kaipaa :rolleyes: mähän en unessakaan mennyt sen kanssa sänkyyn lopulta, alussa vain näytti siltä. Nyt tuli mieleen, että olen epäillyt veljen ja veljen vaimon välistä rakkautta joskus, olisiko jotenkin hämärästi johtunut siitä.
 
vierailija
no en tulkitsis, näin yks keta unta että olin alkamassa sekstailee barak obaman kanssa, mutta hänen kalunsa oli semmonen hyytelöinen :D. viim yönä näin unt että vauvani oli seisaalteen potan edessä pissalla ja hänellä oli miehen kokoinen elin.
 

Yhteistyössä